مسابقات شطرنج قهرمانی کشور؛

مصدق‌پور قهرمان شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۴:۱۸
کد خبر: ۷۷۶۲۹۵
مصدق‌پور قهرمان شد
در پایان مرحله نهایی و نیمه نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی کشور زنان و مردان آنوشا مهدیان و مسعود مصدق پور قهرمان شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان مرحله نیمه نهایی رقابت‌های شطرنج قهرمانی آقایان که به میزبانی همدان و در ۹ دور  انجام شد مسعود مصدق پور با ۷.۵ امتیاز و ریتینگ ۲۵۱۱ قهرمان شد. احسان قائم مقامی با ۶.۵ امتیاز و ریتینگ ۲۵۳۳ و پوریا درینی با ۶.۵ امتیاز و ریتینگ ۲۴۸۱ در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. مرصاد خداشناس، پویا ایدنی، آرین غلامی، امیررضا پوررمضانعلی، امیرمسعود مرادی، آرش طاهباز و آرش دقیلی در رده های بعدی ایستادند. مرحله نهایی این مسابقات احتمالا به میزبانی بوشهر و در اسفندماه با حضور ۱۰ نفر برتر این مسابقات انجام خواهد شد.

همچنین مرحله نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در بخش بانوان به میزبانی گرگان برگزار شد و در پایان آن آنوشا مهدیان با ۶.۵ امتیاز و ریتینگ ۲۰۹۱ قهرمان، میترا اصغرزاده با ۶.۵ انتیاز و ریتینگ ۱۹۸۰ نایب قهرمان شدند. طناز ازلی نیز با ۶.۵ امتیاز و ریتینگ ۱۹۶۵ در رده سوم ایستاد. نیکی نادرنیا، سیده ستاره ثابت رسولی، وصال حامدی نیا، ژینا پاک طینت، پروا بهزاد نظیف، صبا جلیلی و مطهره اسدی در رده های بعدی قرار گرفتند. این مسابقات در بخش بانوان در دو مرحله و در بخش آقایان در سه مرحله برگزار می شود.

در این دوره از رقابت‌ها شطرنج‌بازان شاخصی چون سارا خادم الشریعه، پرهام مقصودلو و مبینا علی نسب به دلیل حضور در مسابقات بین المللی حضور نداشتند.

نظر شما