رقابت‌های بین‌المللی کشتی-رومانی؛

صادقی، شهبازی و قاسم‌پور در نیمه‌نهایی

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۱:۳۶
کد خبر: ۷۷۶۹۸۷
صادقی، شهبازی و قاسم‌پور در نیمه‌نهایی
پیکارهای مدعیان پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز در بخارست رومانی در حال پیگیری است و نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، مدعیان پنج وزن دوم از ظهر امروز به مصاف هم رفتند.

بر این اساس نتایج ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل ارطغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. صادقی در این مرحله مقابل گئورگیوس پیلیدیس از یونان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی با نتیجه ۴ بر ۳ (ضربه فنی) شکست خورد و باید منتظر رسیدن حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با ایلجا ماتوهان از آلمان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری در دور اول مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد مقابل سعید گامیدوف از روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

نظر شما