ورزشکار تیم ملی کایاک بانوان:

آخرین سال جوانانم بود/ باید بهترین نتیجه ممکن را کسب می‌کردم

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۹:۵۹
کد خبر: ۷۷۷۰۲۷
آخرین سال جوانانم بود/ باید بهترین نتیجه ممکن را کسب می‌کردم
قایقران تیم ملی جوانان بانوان با شاره به سپری کردن آخرین دوره رده سنی جوانان گفت: برای ثبت نتایج خوب در کارنامه جوانان ام باید همه تلاشم را می کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیانا کمال زاده قایقران آبهای آرام کشورمان با اشاره به آخرین سال حضورش در رده سنی جوانان گفت: پس از مسابقات قهرمانی زیر23 سال و جوانان جهان در بلغارستان، استراحت کوتاهی داشتم که آماده شروع تمرینات برای حضور موفق در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر23 سال و جوانان آسیا در ازبکستان بشم.

بانوی قایقران کشورمان ادامه داد: تمرینات را به خوبی پشت سر گزاشتم و به آمادگی مناسبی رسیدم تا این که 45 روز تا ازبکستان برای شرکت در مسابقه زمان داشتیم، مربی تیم عوض شد. و زمان کمی برای تمرین با ارنج های جدید داشتیم.

وی افزود: با تمرینات فشرده و خوبی که داشتیم موفق شدم به آمادگی مناسبی برای رقابت با نمایندگان کشورهای آسیایی برسم و در کایاک دو نفره 200 متر همراه الناز شفعیان موفق به ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا شدیم و این نتیجه باعث شد که آخرین سال حضورم در رده سنی جوانان را با احساس رضایت و خوش حالی پشت سر بگزارم. در کایاک چهانفره 500 متر هم موفق شدم یک مدال نقره به مدال طلا ام اضافه کنم و با دو مدال به خانه برگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز