با حضور رئیس فدراسیون والیبال؛

مراسم اختتامیه دوره مربیگری بین‌المللی بانوان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۴:۰۵
کد خبر: ۷۷۷۰۳۴
دوره مربیگری بین المللی سطح دو والیبال ویژه بانوان در تهران روز شنبه به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین دوره مربیگری بین المللی سطح دو بانوان روز شنبه در محل کمپ تیم های ملی والیبال به پایان رسید تا بعد از برگزاری آزمون های تئوری و عملی، مراسم اختتامیه برگزار شود. در مراسم اختتامیه احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال و صدیقه کعبی زاده نایب رئیس بانوان در کنار خسرو ابراهیم مدرس این دوره و آزادفدا دقایقی برای حاضران سخنرانی کردند.

احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال ضمن تبریک به شرکت کنندگان در این دوره اعلام کرد که همواره برای پیشرفت والیبال در میان بانوان تلاش کرده و این موضوع از اهمیت ویژه ای در میان مدیران فدراسیون برخوردار است و ابراز امیدواری کرد تا بانوان ایران در والیبال همچنان در مسیر پیشرفت گام بردارند.

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون پس از تبریک به جامعه والیبال ایران برای صعود چشمگیر بانوان در رده بندی مسابقات جهانی و همچنین قدردانی از مدرسین دوره اعلام کرد که برگزاری دوره هایی از این دست از جمله برنامه های کلیدی فدراسیون والیبال در بخش بانوان است.

خسرو ابراهیم ضمن تبریک به تمامی حاضرین که موفق به قبولی در امتحانات این دوره شده بودند، از کیفیت بالای این دوره صحبت کرد. در پایان این مراسم حاضران ضمن ثبت عکس یادگاری، هدایایی را به مدرسین و مدیران فدراسیون والیبال احضار کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز