دوست دارم استقلال هم موفق شود؛

پروین: سلطانی فر عملکرد خوبی در ورزش دارد/ دود اختلاف کی روش و برانکو به چشم فوتبال ایران می رود

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰:۴۴
کد خبر: ۷۷۸۸۷۵
پروین: سلطانی فر عملکرد خوبی در ورزش دارد/ دود اختلاف کی روش و برانکو به چشم فوتبال ایران می رود
اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: سلطانی فر و صالحی امیری باید شرایطی را مهیا کنند تا کی روش و برانکو در جلسه ای رو در رو با یکدیگر صحبت و مشکلات شان را حل کنند

به گزارش گروه روی خط رسانه های  خبرگزاری برنا، علی پروین درباره وضعیت کنونی فوتبال ایران در راه جام ملت های آسیا 2019 بیان کرد: مشکل اصلی فوتبال ما، کی روش و برانکو هستند  و اگر امکانش باشد مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که عملکرد خوبی در ورزش دارد، باید مشکلات آن ها را حل کند. حدود یک سال و نیم پیش کی روش من را خواست و با او و برانکو صحبت کردم اما آشتی صورت نگرفت و بهتر است این 2 مربی رو در رو شوند تا مشکلات حل شود.

او افزود: سلطانی فر و صالحی امیری باید شرایطی را مهیا کنند تا کی روش و برانکو در جلسه ای رو در رو با یکدیگر صحبت و مشکلات شان را حل کنند، زیرا دود این اختلاف به چشم فوتبال ایران می رود.  یک زمانی می گفتیم اگر قرار است مربی خارجی به ایران بیاوریم، مربی درجه یک باشد و اکنون کی روش، برانکو و شفر مربیانی هستند که در لیگ برتر و تیم ملی حضور دارند.

پروین ادامه داد: استقلال یک سری مصدوم و بازیکن کم دارد  و نتیجه نمی گیرد اما خیلی دوست دارم تا این تیم هم موفق شود، زیرا زمانیکه 2 تیم استقلال و پرسپولیس قوی بودند، تیم ملی قدرتمندی داشتیم و فکر می کنم این کار و آشتی کی روش و برانکو از دست سلطانی فر و صالحی امیری بر بیاید.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برای کسب نتیجه خوب در جام ملت های آسیا، باید این جلسه زودتر برگزار شود تا تیم ملی با روحیه خوبی راهی جام ملت های آسیا شود. کی روش چرا برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی نماید؟ زمانیکه رئیس فیفا و رئیس AFC به تهران می آیند کارلوس کی روش نباید باشد؟

پروین در پایان گفت: باید جلسه ای زودتر تشکیل شود تا مشکلات حل شود. بازیکنان تیم ملی که در لیگ حضور دارند از آمادگی بالایی برخور دار هستند اما باید هماهنگی میان آنها انجام شود تا تیم ملی خوبی راهی مسابقات آسیایی کنیم که کی روش این کار را بلد است.

 

نظر شما