می‌دانستیم آنها روی ضربات آزاد می‌تواند به گل برسد؛

منصوریان :داوری فوق‌العاده خوب بود/ شأن باشگاه ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۱:۴۳
کد خبر: ۷۸۳۸۹۲
منصوریان :داوری فوق‌العاده خوب بود/ شأن باشگاه ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست
سرمربی ذوب‌آهن گفت:در این بازی و هم در بازی ما در اهواز داور فوق‌العاده عمل کرد و به اعتقاد من داوری ما پوست‌اندازی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری این بازی گفت: می‌دانم این پله‌های ورزشگاه آزادی را بالا آمده‌اید البته شما نیمی از این پله ها را بالا آمده‌اید و ما تمام آن را طی کرده‌ایم. در ورزشگاه سپاهان هم چنین مشکلی داشتیم به هر حال امروز به عنوان سرمربی تیم میهمان باید از بین هواداران حریف رد می‌شدیم وفضای فرهنگی ما هم جالب نیست اما مجبوریم به احترام حریف سکوت کنیم و گاهی اتفاقی هم رخ می‌دهد.
وی افزود: ما امروز بازی را باهوش شروع کردیم. می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات آزاد می‌تواند به گل برسد. روی یک اشتباه گل خوردیم. اشتباهی که بد‌موقع انجام شد نمی‌گویم اشتباه فردی. بعد از آن گل پرسپولیس از دقیقه ۷۵ به بعد کم آورد. زیرا فصل را با ۱۲-۱۳ بازیکن طی کرده و می‌دانستیم که بازیکنان پرسپولیس خسته می‌شوند. متأسفانه یک بازیکن اخراجی هم دادیم. از بازی تیم راضی‌ام البته اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم روی کاشته گلزنی نیم همانطور که با کاشته گل خورده بودیم. در ابتدای نیمه دوم با اشتباه دروازه‌بان حریف می‌توانستیم به گل برسیم.
 
منصوریان تصریح کرد: اتحاد و همدلی در تیم ما خیلی خوب شده است ما هفته آینده میزبان نفت مسجدسلیمان هستیم و پس از آن ۵۰ روز فرصت داریم تا شاکله فیزیکی و تاکتیکی تیم را عوض کنیم. به جز ورزشگاه آزادی سه ورزشگاه دیگر شرایط خوبی دارد و در بقیه ورزشگاه‌ها بازیکنان باید فیزیک خوبی را نشان دهند. شأن باشگاه ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست اما با توجه به روندی که داریم مطمئناً در این جایگاه نخواهیم ماند.
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیم‌های وی در نیم‌فصل دوم وضعیت خوبی پیدا می‌کنند، گفت: ما جوان‌های خوبی داریم که فوق‌العاده هستند. در دقیقه ۸۵ بازی هم یک جوان دیگر را وارد زمین کردیم. مطمئناً‌ شکل تیم را در نیم‌فصل دوم عوض می‌کنم. در این چند سال در هر تیمی کار کرده‌ام به دنبال این بوده‌ام امکانات سپاهان و ذوب‌آهن را داشته باشم. ما در نیم‌فصل دوم باید تغییراتی داشته باشیم و قبول داریم که جای ما در جدول خوب نیست ولی در لیگی حضور داریم که با ۲-۳ برد تیم‌ها جایشان عوض می‌شود.
 
وی در خصوص اینکه تیمش از سه بازی یک امتیاز گرفته و هدف‌گذاری‌اش برای پایان فصل سب سهمیه است یا خیر، گفت: ما برای بازی بعد با همه وجود برای سه امتیاز می‌رویم. ما نباید به اتفاقات بد عادت کنیم. هدف ما پلکانی است و تعریف ما در نیم‌فصل دوم مثل بازی‌های پلی‌آف و حذفی می‌ماند. ذوب‌آهن همیشه تیمی است که خودش را پیدا می‌کند. چند سال پیش هم که یحیی گل‌محمدی همین شرایط را در ذوب داشت در نیم‌فصل دوم به شکلی کار کرد که اگر ما در نفت یک لحظه غفلت می‌کردیم جای ما را در سهمیه می‌گرفتند. نمی‌خواهم هدف‌گذاری کنم که به تیمم فشار وارد شود ولی بازی به بازی جلو می‌رویم و طبعاً وقتی به هفته‌های آخر می‌رسیم لیگ الک شده و بالانشینان مشخص شده‌اند. مطمئناً لیاقت ذوب‌آهن بالای جدول است ولی در ۵-۶ هفته آخر باید برای جایگاه بالای جدول تلاش زیادی انجام بدهیم. 
منصوریان در خصوص اینکه به نظر می‌رسد ذوب‌آهن احتیاج دارد که تمرکز بیشتری داشته باشد که در نیم‌فصل دوم امتیازات را جمع کند، گفت:‌ ما نیاز داریم که تیم‌مان را ترمیم کنیم. البته نفرات خوب و بزرگتر زیادی داریم مثل قاسم حدادی‌فر که قبل از مصدومیت در سطح بالاتر از آسیا بود. ما مجموعه خوبی داریم و البته برخی از بازیکنان ما خیلی مظلوم هستند.که باید یاد بگیرند شرایط را چگونه تغییر بدهند. ما در یکی دو پست بازیکنانی می‌خواهیم که وقتی به تیم فشار وارد می‌شود عقب نیایند.
وی افزود: جوان‌ها می‌توانند تکمیل‌کننده تیم ما باشند ولی اینکه بگوییم فقط با جوان‌ها جلو برویم و نتیجه بگیریم درست نیست. 
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص سعید آذری گفت: من دوست داشتم با او کار کنیم چون در ۱۴ سال گذشته تمام حواشی را خودش کاور می‌کند. من هم انتخاب شدم و هم انتخابم کردند و همیشه در آرامش خودم دوست داشتم مربیگری در ذوب‌آهن را در کارنامه‌ام داشته باشم. از مدیرعامل، هیأت مدیره و مدیریت کارخانه هم تشکر می‌کنم که کار را به من سپردند. 
منصوریان در خصوص داوری بازی نیز گفت: داوری فوق‌العاده خوب بود.در این بازی و هم در بازی ما در اهواز داور فوق‌العاده عمل کرد و به اعتقاد من داوری ما پوست‌اندازی کرده است. طبیعی است با این همه فشار جمعیت مشکلاتی به وجود بیاید ولی به نظر من شرایط داوری تغییر کرده و جای پیشرفت زیاد هم دارد. وقتی حریف می‌خواهد کنترل بازی را در دست بگیرد اگر به ما مربیان هم اجازه بدهند شاید سوت را از داور بگیریم و خودمان قضاوت کنیم!
وی در خصوص عملکرد مهاجم خارجی تیمش گفت: ادی شرایط خوبی دارد و من وضعیت بازیکنان را در تمرینات بررسی می‌کنم. او در چند هفته آخر افت محسوسی داشت ولی می‌تواند به ما خیلی کمک کند. مطمئناً در کنار او بازیکنان جوانی هم داریم که می‌توانند مکمل عناصر هجومی ما باشند.
منصوریان در خصوص شایعه بازگشت تبریزی به ذوب‌آهن گفت: من چیزی در این زمینه نشنیدم و خبری هم ندارم. قبل از اینکه من سرمربی این تیم باشم تبریزی در ذوب‌آهن بوده ولی من در مورد این مسائل همه چیز را به مدیرعاملم سپردم! مدیرعامل ما تنها مدیری در بین مدیران فوتبالی لیگ است که ورزشی است.
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه چه راهکاری برای آرامش تیم ملی دارد، گفت: من در این حوزه ورود نمی‌کنم چون حضور خودم در یک مجموعه ممکن است با یک حواشی آغاز شود اما ما در جام ملت‌ها شانس خوبی داریم. پالس‌های مثبتی از تیم ملی برای ۲۰۱۹ می‌آید که فقط یک یاعلی می‌خواهد تا موفق شویم. تا الان که همه چیز خوب بوده و من شنیدم خیلی از دوستان می‌گویند تیم ملی با این شیوه بازی کند یا با آن مدل به زمین برود اما از تلویزیون من هم می‌توانم تیم ملی را رهبری کنم و بگویم فلان کار را بکنید. اما باید قبول کنید وقتی ایران مقابل اسپانیا بازی می‌کند و هافبک وسط این تیم بوسکتس است باید با شرایط خاص به مصاف این تیم رفت. من فقط این را بگویم که هیچ باشگاهی نسبت به تیم ملی در اولویت قرار ندارد و پرچم مقدس کشورمان از همه چیز مهم‌تر است.

نظر شما