حسین کعبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم نیم فصل را با برد استقلال تمام کنیم/ شاگردان برانکو می‌توانند سپاهان را شکست دهند/ لیگ امسال بسیار هیجان انگیز است

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۶:۳۶:۴۷
کد خبر: ۷۸۴۳۹۱
می‌خواهیم نیم فصل را با برد استقلال تمام کنیم/ شاگردان برانکو می‌توانند سپاهان را شکست دهند/ لیگ امسال بسیار هیجان انگیز است
کاپیتان تیم سپیدرود رشت گفت: تیم ما به لحاظ روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و برای برد مقابل استقلال انگیزه زیادی داریم.

به گزارش به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کعبی کاپیتان سپیدرود رشت درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس امروز مقابل تیم استقلال تهران به خبرنگار برنا گفت: استقلال با دو بردی که در بازیهای گذشته به دست آورده از بحران خارج شده است و ما هم با اوایل فصل به لحاظ فنی فاصله زیادی پیدا کرده‌ایم، به گونه ای که اگر شما بازی نساجی را نگاه کنید می توانستیم در قائمشهر برنده باشیم ،به هر حال تیم ما به لحاظ روحی و روانی در در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و برای برد مقابل استقلال انگیزه زیادی داریم.
وی در ادامه افزود: سپیدرود در این دیدار از حمایت هواداران پرشور خود استفاده می کند و آب و هوا و شرایط جوی نیز به نفع ما است، این بازی برای ما حکم یک بازی ۶ امتیازی را دارد و فقط برای برد وارد زمین می شویم ،چون می ‌خواهیم آخرین بازی نیم فصل را با برد پایان برسانیم تا نیم فصل دوم را با قدرت هرچه بیشتر آغاز کنیم.
 بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان نیز عنوان کرد: دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند، پرسپولیس به بردن عادت کرده و این یک نکته بسیار مثبت است. ضمن اینکه سپاهان هم تیم خیلی خوبی است و در این بازی ۶ امتیازی هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. اما من فکر می کنم و امیدوارم پرسپولیس بتواند در این دیدار موفق باشد.
بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در ادامه اظهار داشت: سپیدرود و پرسپولیس به نوعی هم خانواده هستند و علاوه بر آقای کریمی و آقای امامی فر بنده هم سابقه حضور در پرسپولیس را دارم و پرسپولیس در رشت تیم محبوبی است و ما امیدواریم این تیم بتواند به غیر از بازی مقابل  سپیدرود در سایر بازی ها برنده باشد.
 بخش پایانی صحبت های کعبی درباره کیفیت لیگ برتر بود، وی در این باره خاطرنشان کرد :لیگ برتر هر سال جذاب تر می‌شود و امسال یکی از جذاب ترین وهیجان انگیزترین لیگ های چند سال گذشته را داریم ،واقعا در هیچ بازی نمی توان گفت برنده کدام تیم است و خوشبختانه در لیگ تیم ضعیف وجود ندارد ، همه این موارد می‌تواند یک خروجی خوب برای فوتبال ایران داشته باشد و به  تیم ملی کمک کند.

نظر شما