سپیدرود رشت-استقلال تهران؛

تقابل شفر و جادوگر در شهر باران/ آبی‌ها هت‌تریک می‌کنند؟!

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۳:۰۶:۲۴
کد خبر: ۷۸۴۴۷۱
تقابل شفر و جادوگر در شهر باران/ آبی‌ها هت‌تریک می‌کنند؟!
تیم های قرمز و آبی لیگ امروز در رشت به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال تهران به مصاف هم می‌روند.

استقلال بعد از دو برد مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به هماهنگی و نظم تاکتیکی مد نظرش دست یافته و شکل خود را پیدا کرده است. شاگردان شفر به همین منظور تنها برای سه امتیاز این مصاف گام به میدان می‌گذارند و همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا سومین پیروزی پیاپی خود را بدست آورند تا جایگاهشان در جدول را بهبود ببخشند.

با اعلام سازمان لیگ استقلال در این دیدار محرومی ندارد و فرشید باقری هم با اعلام دکتر نوروزی می‌تواند در مصاف با سپیدرود به میدان برود و این بازیکن در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند در این دیدار به استقلال کمک کند.  استقلالی‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و با آنالیز دقیقی که از سپیدرود داشته‌اند، انتظار می‌رود که این تیم را در رشت شکست دهند.

هرچند کار استقلال در این دیدار به هیچ وجه ساده نیست. تیم سپیدرود رشت با هدایت علی کریمی و علیرضا امامی‌فر متفاوت‌تر از ابتدای فصل ظاهر شده و در چهار بازی اخیرش موفق شده 7 امتیاز کسب کند و تیم‌های خوبی مثل پارس جنوبی‌جم و فولاد را شکست بدهد. محمد غلامی مهاجم گلزن سپیدرود تا به حال هفت گل در لباس تیم های مختلف به تیم‌استقلال زده و امید اول گلزنی تیمش به شمار می رود.

دیدار سپیدرود و استقلال با قضاوت حسین زرگر و در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت از ساعت 15 برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز