مهرو کمرانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقصر اصلی ناکامی در جاکارتا من بودم/ تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۲:۲۳
کد خبر: ۷۸۴۸۸۸
مقصر اصلی ناکامی در جاکارتا من بودم/ تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی کسب کنیم
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، گفت: مقصر اصلی ناکامی در جاکارتا من بودم. این شکست برای من خیلی سنگین بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، درگفتگو با خبرنگار برنا درخصوص سطح برگزاری مسابقات آزاد کشوری عنوان کرد: این مسابقات به مدت دو روز و به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد. روز اول رقابت اوزان مثبت و روز دوم اوزان منفی برگزار شد. سطح رقابتها بالا است. خوشبختانه توان فنی تکواندوکاران روز به روز به روز بالا می رود و برگزاری چنین رقابتهایی قطعا باعث شناخت استعدادهای جدید می شود که می توانند به تیم های ملی تزریق شوند.

وی درباره مربیگری در لیگ برتر اظهار کرد: مسابقات لیگ، امسال شرایط خوبی دارد. هرچند که تیمی در لیگ ندارم ولی همیشه در سالن حاضر می شوم و رقابتها را از نزدیک تماشا می کنم. چون بازیکنان ملی پوش در لیگ هستند دوست ندارم با هدایت تیم خاصی روبروی بچه های ملی پوش باشم، بنابراین تصمیم گرفتم فعلا مربی گری در لیگ را کنار بگذارم.

کمرانی در ادامه درباره دلیل ناکامی تیم ملی تکواندو بانوان در جاکارتا بیان کرد: این اتفاق دلایل مختلفی دارد. ما قبل از اعزام به جاکارتا در تورنمنت کره جنوبی شرکت کردیم،مسابقاتی که سطح بسیار بالایی داشت و هر چند بچه ها عملکرد قابل قبولی داشتند و حتی مدال طلا هم گرفتند ولی به لحاظ جسمی خسته کننده بود. شاید اگر در این تورنمنت شرکت نمی کردیم در جاکارتا عملکرد بهتری داشتیم. از طرفی مصدومیت کیمیا علیزاده در فاصله یک هفته مانده به اعزام روحیه تیم را به کل بهم ریخت و همه عوامل بی تاثیر نبود.

وی افزود: مقصر اصلی ناکامی در جاکارتا من بودم. این شکست برای من خیلی سنگین بود حتی پس از  استعفا دادم ولی در جلسه ای که در فدراسیون برگزار شد دوباره از من برای هدایت تیم ملی دعوت شد. برای من افتخار بزرگی است که کنار تیم ملی باشم.

سرمربی تیم ملی در خصوص بازگشت کیمیا علیزاده به تکواندو عنوان کرد: کیمیا دختر باانگیزه و پر استعدادی است. قطعا هر زمان که بخواهد و پزشک اش اجازه دهد می تواند دوباره شروع کند ولی من احساس می کنم پس از آن بیماری وجراحی که انجام داد چه روحی و چه جسمی حتما نیاز به استراحت دارد کیمیا دختری است هر زمان از صفر شروع کرده نشان داده که با انگیزه است.بنابراین اگر دوباره برگردد بازهم می تواند افتخار آفرین باشد.

کمرانی در پایان درخصوص انتخابی تیم ملی و حضور تیم در مسابقات جهانی گفت: مسابقات جهانی اردیبهشت سال آینده در منچستر برگزار خواهد شد. قرار است منتخبین مسابقات آزاد کشوری، نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشوری و مدال آوران المپیک جوانان آرژانتین در انتخابی تیم ملی رقابت کنند و در نهایت نفرات برتر جواز به تیم ملی دعوت خواهند شد. مسابقات جهانی سطح بالایی دارد، تلاش می کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

نظر شما