مسابقات کشتی جام آلانز روسیه؛

آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۴۷:۴۲
کد خبر: ۷۸۴۹۲۴
آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند
با برگزاری مراسم قرعه کشی، نمایندگان ایران در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه رقبای خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) در ولادی قفقاز روسیه آغاز می شود.

مراسم قرعه کشی و وزن کشی کلیه اوزان این رقابت ها برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور دارند محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ماگومدرسول ادریس اف از کشور روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان نورگان الکساندراف از روسیه و بکا لومتادزه از گرجستان مبارزه می کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست با ماگومد سایدووی از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبداله گادجی ماگومداف از روسیه و رازامبک جمال اف از روسیه می رود در این وزن ۲۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند حسین الیاسی در دور نخست به مصاف نیکیتا سوچکوف از کشور روسیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده آرتور بیچینوف از روسیه و بایبولسین کورمانبکوف از قزاقستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم امید حسن تبار در دور نخست به مصاف داوید خوتسیشویلی از گرجستان می رود و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی میان ازرت اولیمباشیف از روسیه و خابی خاشپاکوف از روسیه مبارزه می کند در همین وزن علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف تاجیتین آکایف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده احمد تاشوخادجیف از روسیه و رادیک والیف از روسیه می رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۸ نفر حضور دارند مرتضی رضایی قلعه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اصلان بک آلبوروف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان شریف شریف اف از آذربایجان و داتو مارساگیشویلی از گرجستان می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ابراگیم سعیداف از کشور بلاروس می رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان پاول کریوتسوف از روسیه و ماگومدگادجی نوراسولوف از روسیه کشتی خواهد گرفت. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

پیش از این قرار بود این مسابقات در روزهای ۱۶ تا ۱۸ آذرماه برگزار شود که با تغییر برنامه روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. ضمن اینکه کشتی گیران مجددا وزن کشی نخواهند کرد.

نظر شما