دکتر مسعود سلطانی‌فر:

می‌خواهیم تا پایان دولت تدبیروامید تعداد قابل توجهی از پروژه‌های بزرگ ورزش را افتتاح کنیم/ فجرچهلم را باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهیم کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۸:۴۱
کد خبر: ۷۸۵۰۹۹
می‌خواهیم تا پایان دولت تدبیروامید تعداد قابل توجهی از پروژه‌های بزرگ ورزش را افتتاح کنیم/ فجرچهلم را باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهیم کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال که تهدیدات دشمنان بسیار زیاد بود ما بر آن شدیم تا برخلاف تهدیدات فجر چهلم را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر، امروز ۱۷ آذر ماه در مراسم افتتاح زورخانه بین المللی شهید لنگری زاده کرمان با اشاره به بهره برداری از تعدادی پروژه‌های دولتی و بخش خصوصی در حوزه ورزش در کرمان و رفسنجان اظهار کرد: استان کرمان در دهه اخیر توسعه خیلی خوبی در حوزه‌های مختلف داشته و در عرصه ورزش شاهد اتفاقات خیلی خوب هم از جهت احداث فضاهای ورزشی و فراهم شدن شکوفایی استعدادهای ورزشی بوده‌ایم.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانی در مسابقات ملی و بین المللی افزود: زورخانه بین المللی کرمان آوردگاهی برای ورزشکاران باستانی خواهد بود.  پیست دوچرخه سواری بیش از ۲۰ سال قبل آغاز و عملیات آن به دلایلی متوقف شده بود و در دو سال گذشته تلاش ویژه‌ای صورت گرفت و امروز در اختیار مردم و ورزشکاران و دوچرخه سواران استان و کشور قرار گرفت و ان‌شاءالله استان بعد از این می‌تواند میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را که در پیست برگزار می‌شود، داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اوضاع کلی ورزش استان کرمان در رشته‌های مختلف مناسب است و امیدواریم نوجوانانی که در رده‌های پایه رشته‌های مختلف کار می‌کنند در آینده نزدیک به عضویت تیم‌های ملی می درآمده و اخبار بهتری از ورزش استان در سال‌های آینده خواهیم شنید. از دو سال پیش که فعالیت مان را آغاز کردیم بیش از چهار هزار  پروژه ورزشی در کشور وجود داشت که با تلاش‌های شبانه روزی و اولویت بندی که شد تا پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالا داشتند و حدود ۱۰ تا ۱۵ سال نیمه کاره رها شده بودند و همچنین هزینه زیادی بر دوش دولت بودند را به بهره‌برداری برسانیم. خوشبختانه دراین دو سال با تلاش های زیاد بیش از ۵۰۰ پروژه ورزشی به بهره برداری رسید و الان ۳۵۰۰ پروژه نیمه تمام داریم که تعدادی از آنها طرح های بزرگ و اولویت‌دار هستند که امیدواریم آنها را تکمیل کنیم.

وی افزود: امیدواریم مدیریت اجرایی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس مانند قبل همکاری خود را در حوزه ورزش ادامه دهند و در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف تیم‌های مناسبی از استان کرمان داشته باشیم که موجبات عزت، غرور و نشاط مردم را فراهم کنند. تمرکز ما این بوده تا پایان دولت تدبیر و امید بتوانیم تعداد قابل توجهی از پروژه های بزرگ و تاثیرگذار ورزش کشور را افتتاح کنیم.

سلطانی فر گفت: امسال که تهدیدات دشمنان بسیار زیاد بود ما بر آن شدیم تا برخلاف تهدیدات فجر چهلم را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم که فجر چهلم ما از هفته دولت امسال آغاز شده و می خواهیم هر دو هفته یکبار تا دهه فجر پروژه‌های خوبی را در سطح کشور افتتاح کنیم. امیدوارم کارنامه ما در دولت تدبیر و امید کارنامه خوب و قابل دفاعی باشد.

در این مراسم از مدال آوران بازی‌های آسیاسی و پاراآسیایی استان کرمان توسط وزیر ورزش تقدیر شد. پیمان نصیری ورزشکار کرمانی مدال بازی های پاراآسیایی خود را به امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تقدیم کرد و ایشان به نمایندگی از جامعه ورزش کرمان مدال را به مادر و همسر شهید لنگری زاده تقدیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز