جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

دعوت‌شدگان به اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز در رده‌های سنی تست دادند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۸۵۲۶۱
دعوت‌شدگان به اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز در رده‌های سنی تست دادند
اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز در دو رده سنی نوجوانان و جوانان، صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز و در غیاب ملی پوشان اعزام شده به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان، دیگر اعضای این تیم به همراه نوجوانان دعوت‌شده به اردوهای آماده‌سازی، جهت حضور در رویدادهای پیش رو و به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی خود، در آزمون‌های مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی حضور یافتند.

تیم ملی تنیس روی میز جوانان پسر که از ابتدای سال جاری اردوهای پیوسته و شبانه‌روزی خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و همچنین مسابقات تنیس روی میز جوانان جهان و قهرمانی آسیا آغاز کرده است، پس از پیروزی‌های درخشان امین احمدیان نماینده کشورمان در المپیک جوانان و متعاقب آن شکست تیم هند رقیب سنتی ایران و کسب مقام هفتم تیمی در مسابقات تنیس روی میز جوانان جهان که در کشور استرالیا در حال پیگیری است، این امید را در نزد علاقمندان به این رشته ورزشی زنده کرده که در آینده ای نزدیک شاهد خیز بزرگ تنیس روی میز ایران برای قدرت‌نمایی در مقابل حریفان قدر آسیایی و جهانی باشیم.

امیر بخشی مربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان پسر درباره دعوت‌شدگان به اردو گفت: نفرات برتر رنکینگ کشوری و تورهای داخلی تنیس روی میز در کنار ورزشکارانی که به تشخیص کادرفنی صلاحیت حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را داشتند، به این اردو دعوت شدند .

امیر بخشی، ضمن تمجید از مسئولین فدراسیون تنیس روی میز گفت: با نگاه ویژه‌ای که مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و محمود نظری دبیر فدراسیون به رده‌های سنی دارند، و همچنین اعزام‌های کم سابقه‌ای که برای ورزشکاران این رده سنی برنامه‌ریزی و انجام گرفته است (کسب سهمیه و اعزام تیم جوانان برای نخستین بار به مسابقات جهانی)، ما هر روز شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در کشور و کسب نتایج درخشان در رویدادهای مهم و بین‌المللی هستیم.

مربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان در ادامه گفت: در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که اوایل امسال در آن حضور داشتیم، تیم جوانان با هدایت میعاد مکیف سرمربی این تیم، برای نخستین‌بار به مقام سوم و نوجوانان نیز باکسب نتایج قابل قبول به مقام پنجم این مسابقات رسیدند.

بخشی در پایان گفت: تا پیش از اعزام به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که تابستان سال 1398 و در یکی از دو کشور مالزی یا مغولستان برگزار خواهد شد، با حمایت‌های رئیس فدراسیون اردونشینان به چند تورنمنت بین‌المللی اعزام خواهند شد تاضمن حفظ و ارتقا رنکینگ خود، با آمادگی بیشتری به مسابقات قهرمانی آسیا و دیگر رویدادهای پیش رو اعزام شوند.

اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز پسران که صبح امروز در آزمو‌ن‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل دادند:
جوانان: مهدی معدن‌کن، علی‌اکبر شعاری، آرین غفاری، رادین خیام، سید‌محمد موسوی، محمد جواد سهرابی، میلاد عابدینیان و محمدپویا وفایی.
نوجوانان: نوید شمس، محمد‌امین صمدی، پرهام اشرفی و پارسا خلیلی.

نظر شما