محسن محمدسیفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ ووشو همیشه از پویایی لازم برخوردار بوده است/ از دوماه دیگر تمریناتم را آغاز می‌کنم

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۸۵۳۲۶
لیگ ووشو همیشه از پویایی لازم برخوردار بوده است/ از دوماه دیگر تمریناتم را آغاز می‌کنم
بازیکن تیم ووشو پارس جنوبی گفت: تیم پارس هم مانند همیشه تیم خوبی بسته و قطعا شانس قهرمانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن محمدسیفی، بازیکن تیم ووشو پارس جنوبی، درباره دیدار تیمش با پاس ناجا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: هم پارس جنوبی و هم پاس ناجا از تیم‌های خوب امسال لیگ ووشو هستند. تیم پاس بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی‌های خوبی را تا به اینجا انجام داده و در کنار تیم پارس جنوبی یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود. بنابراین دیدار با چنین تیمی قطعا حساسیت خاص خودش را دارد.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی امسال برخی از بازیکن خوب خود را به دلایل مختلفی مثل گذراندن دوران خدمت سربازی، مصدومیت و ... از دست داد. همه این عوامل قطعا در کسب نتیجه تاثیر دارد. البته تیم پارس هم مانند همیشه تیم خوبی بسته و قطعا شانس قهرمانی دارد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه داد: خوشبختانه لیگ ووشو همیشه از پویایی لازم برخوردار بوده، اینطور نیست که همه بازیکنان ملی پوش در یک تیم مشخص جمع شوند و تیم‌های تک قطبی شکل بگیرد. امسال این جریان در تیم‌های لیگ برتری رعایت شده، بنابراین مسابقات ووشو همیشه از جذابیت خاصی برخوردار است و رقابت بین همه تیم‌هاست و قهرمان لیگ ازهمان روز نخست مشخص نیست.

محمدسیفی در پایان درباره شروع مجدد تمرینانتش بیان کرد: نزدیک به 45 روز است که جراحی کردم. روند درمانی خوبی را پشت سر گذاشتم. طبق گفته پزشک از دو ماه دیگر می‌توانم کم کم تمریناتم را شروع کنم  و در خدمت ووشو کشورم باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز