بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و توسعه ورزش؛

برگزاری ۲۵۷ برنامه ورزش همگانی در هفته دوم آذرماه

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۱:۱۳
کد خبر: ۷۸۶۰۵۹
برگزاری ۲۵۷ برنامه ورزش همگانی در هفته دوم آذرماه
بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ٢۵٧ برنامه ورزش همگانی در هفته دوم آذر ماه در سراسر کشور به اجرا در آمده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گزارش عملکرد هفته دوم آذرماه برنامه های ورزش همگانی استان های سراسر کشور منتشر شد.

برهمین اساس مجموعا٢۵٧ برنامه ورزش همگانی انجام شده که از این تعداد ۵۶ مورد پیاده روی، ۵٢ مورد کوه روی، ۴٠ مورد دوچرخه سواری، ٣٩ مورد جشنواره های ورزشی و ٧٠ مورد در گروه سایر برنامه های ورزشی اجرایی شده است.

شایان ذکر است معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با محوریت دفتر توسعه ورزش همگانی با هدف از سنجش و نظارت بر توسعه ورزش همگانی، بالا بردن سطح سلامتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین مشارکت حداکثری آحاد جامعه در ورزش، به ارائه برنامه اجرای فعالیت های ورزشی در استان ها اقدام نموده است.

فعال نمودن استان ها در برگزاری برنامه های متنوع ورزش همگانی و حمایت مالی و معنوی از استان های پیشتاز و رتبه بندی استان ها براساس میزان عملکرد در برگزاری فعالیتهای ورزش همگانی به صورت هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

جمع آوری داده ها و میزان اجرای برنامه ها براساس فرمت (جدول) ارسالی به استان ها صورت می گیرد. هر استان موظف است هر هفته در پنج نقطه از استان نسبت به اجرای برنامه ها اقدام کرده و گزارش آن را به دفتر توسعه ورزش همگانی ارسال کند. این گزارش ها در نهایت مبنایی برای ارزیابی و بررسی عملکرد، وضعیت و نیازهای استانها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز