دکتر سلطانی‌فر در مراسم تقدیر از مددجویان معلول و قهرمان آسایشگاه کهریزک:

اولین بار سال ۵۵ به آسایشگاه کهریزک آمدم/ در این مکان کاری شبیه به معجزه انجام می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۸۶۵۶۸
اولین بار سال ۵۵ به آسایشگاه کهریزک آمدم/ در این مکان کاری شبیه به معجزه انجام می‌شود
وزیر ورزش و جوانان از خیران نیک اندیش برای اداره آسایشگاه کهریزک به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: کاری که در اینجا به منظور ایجاد بستری مناسب برای هموطنان نیازمند ما ایجاد شده کاری شبیه به معجزه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم تقدیر از مددجویان قهرمان آسایشگاه کهریزک اظهار داشت: یک روز واقعا به یادماندنی برای من، همکاران و ورزشکاران سپری شد که در جمع مددجویان حضور پیدا کردیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اولین حضورش در آسایشگاه کهریزک که در سال 1355 به اتفاق پدر و مادر محرومش و جمعی‌ از نیکوکاران اتفاق افتاد خاطرنشان ساخت: در آن زمان ساختمان کوچک و محقر و امکانات محدودی همراه با جمعی از سالمندان و مددجویان بودند و تلاش ویژه ای که برای خدمت رسانی به آنها با امکانات محدود صورت می گرفت.

دکتر سلطانی فر گفت: آنچه طی این سال ها در این مجموعه شاهد بودیم، به جرات می توانم بگویم که معجزه اتفاق افتاده است و در حالی که هیچ گونه کمک دولتی انجام نشده اما همه اقداماتی که تحقق یافته و تاسیساتی که دایر شده و خدماتی که صورت گرفته و تلاش هایی که برای انسان‌های نیازمند انجام می شود. در این راه همراهی خیرین و مردم هم وجود داشته وبا همتی در خور تحسین  خدمت رسانی شده ،واقعا معجزه رخ داده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خدا را شاکریم که این روحیه و حس انسان دوستی در بالاترین سطح در بین مردم وجود دارد و همه احساس می کنیم آنچه توان داریم باید در طبق اخلاص گذاشته و به هموطن خودمان کمک کنیم و اگر قرار است شور و شعفی باشد باید برای همه به وجود بیاید.

دکتر سلطانی فر از تلاش های خیرخواهانه هیات امنا، هیات مدیره، کارمندان و همه زحمتکشان این مجموعه به نیکی یاد کرد و روحیه خوب مددجویان را که با کارکنان همکاری و تعامل خوب دارند ستایش کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: امیدوارم در استمرار خدمتگذاری بتوانیم ارتباط عمیق ورزشکاران با این مجموعه را گسترش بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز