محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پتروشیمی از هماهنگی بیشتری نسبت به ما برخوردار است/ می‌خواهیم حریفمان را شکست بدهیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۷:۳۶:۱۹
کد خبر: ۷۸۶۶۳۴
پتروشیمی از هماهنگی بیشتری نسبت به ما برخوردار است/ می‌خواهیم حریفمان را شکست بدهیم
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: پتروشیمی امسال هم مانند سال گذشته یکی از تیم‌های پرمهره لیگ محسوب می‌شود که شاکله خود را حفظ کرده بنابراین از هماهنگی بیشتر و بهتری نسبت به ما برخورد دار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر، درباره دیدار با پتروشیمی بندر امام در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: آمادگی خوبی داریم. بازیکن‌هایی که در کنار تیم نبودند هم به ما ملحق شدند. بازی با پتروشیمی بازی سخت و حساسی است. پتروشیمی امسال هم مانند سال گذشته یکی از تیم‌های پرمهره لیگ محسوب می‌شود که شاکله خود را حفظ کرده است، بنابراین از هماهنگی بیشتر و بهتری نسبت به ما برخورد دار است. ولی با این وجود تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی درمورد خرید جدید شیمیدر تصریح کرد: واورلی آستین بازیکن 27 ساله آلمانی است که در تیم‌های برمچاون آلمان، تیم گوانجو چین، بارک جمهوری چک، نانس فرانسه حضور داشته، چند روزی است که تمریناتش را با تیم شروع کرده از آمادگی بدنی خوبی هم برخوردار است. همچنین با توجه به این که شیمیدر تیم جوانی است تلاش کردیم بازیکنی با رده سنی پایین انتخاب کنیم که بازیکن‌ها به هماهنگی لازم برسند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که این بازیکن در دیدار با پتروشیمی در ترکیب قرار خواهد گرفت یا خیر؟ اظهار کرد: بله، تمام تلاش ما کسب امتیاز خوب از این بازی است. سعی می‌کنیم با پشت سر گذاشتن تعطیلات شروع خوبی داشته باشیم. بنابراین از تمام توان و امکاناتمان استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم شیمیدر درباره تعطیلی یک ماهه لیگ عنوان کرد: امسال اکثر تیم‌ها به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی و کم بود اسپانسر دیر تشکیل شدند. بنابراین اردوهای خوب و تاثیرگذاری  را نتوانستند انجام دهند. این تعطیلات برای تیم‌هایی که بازیکن کم تری در تیم ملی داشتند خوب بود. چون فرصت مناسبی فراهم شد تا بتوانند آمادگی لازم را کسب کنند ولی برای تیم‌هایی مانند شیمیدر، پتروشیمی و ... که بازیکنان ملی پوش زیادی دارند کمی سخت بود.

وی درپایان درمورد وضعیت کلی لیگ خاطرنشان کرد: فعلا چهار هفته از لیگ سپری شده ولی در همین زمان اندک نیز بازی‌های خوبی را شاهد بودیم. قطعا در ادامه نیز روند بازی‌ها بهتر می‌شود و صد درصد لیگ به پویایی لازم می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز