استقلال خوزستان یک-سپاهان اصفهان یک؛

یک امتیاز برای قهرمانی سپاهان کافی بود

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۵:۱۶
کد خبر: ۷۸۸۱۴۱
یک امتیاز برای قهرمانی سپاهان کافی بود
دیدار دو تیم استقلال و سپاهان با تساوی یک -یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سپاهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان رفت که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.

سپاهان برای رسیدن به سه امتیاز بازی به سمت دروازه حریف حمله کرد و توانست در دقیقه 24 از روی ضربه ایستگاهی به گل برسد. خطای پشت محوطه‌ای که شاه‌مکوندزاده روی مهرداد محمدی مرتکب شد را ساسان انصاری در حالی که گروسیان گوشه دروازه ایستاده و دیوار دفاعی استقلال خوزستان در حال شکل‌گیری بود را به گوشه سمت راست دروازه زد تا گل اول سپاهان به شکل غافلگیر کننده‌ای به ثمر برسد.

اعتراضات مسئولان باشگاه استقلال خوزستان ادامه پیدا کرد تا سرپرست این تیم به دلیل اعتراضات مکرر از سوی داور دیدار اخراج شد. بازی ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 36 توانست از ضربه پنالتی به گل تساوی برسد. پنالتی اعلام شده برای استقلال خوزستان با خطا روی یونس دلفی را میثم کریمی با شوت زمینی به سمت راست دروازه که از زیر دستان نیازمند رد شد، تبدیل به گل تساوی تیمش برابر سپاهان کرد. سپاهان برای رسیدن به گل حمله کرد اما دفاع استقلال خوزستان مانع گلزنی شد. استقلالی‌ها هم حملات خوبی داشتند اما با بی دقتی مهاجمان فرصت‌ها از دست رفت. با این تساوی تیم فوتبال سپاهان قهرمان نیم فصل لیگ هجدهم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز