سمیه شهبازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان همیشه به اخلاق‌مداری شهرت دارد/ مقابل ذوب‌آهن سرتر از حریف بودیم/ ایران شایستگی قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۲:۳۹
کد خبر: ۷۹۹۱۴۵
سپاهان همیشه به اخلاق‌مداری شهرت دارد/ مقابل ذوب‌آهن سرتر از حریف بودیم/ ایران شایستگی قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان همیشه معروف به اخلاق مداری بوده و اظهارات سرمربی ذوب‌آهن خدشه‌ای به تیم واخلاق حرفه‌ای ما وارد نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سمیه شهبازی، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان، درباره وضعیت کلی لیگ برتر فوتبال بانوان به خبرنگار برنا گفت: امسال به غیر از تیم شهرداری بم که با فاصله زیادی از دیگر تیم‌ها در صدر جدول قرار دارد، مابقی تیم‌ها در یک سطح هستند و رقابت خیلی نزدیکی باهم دارند. این موضوع نشان می‌دهد لیگ بانوان کیفیت خوبی دارد و در مقایسه با سال‌های گذشته شرایط خیلی بهتری دارد.

وی درمورد شانس قهرمانی تیم سپاهان در فصل جدید رقابت‌های لیگ اظهار کرد: تیم سپاهان نیز در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد. با این که تا به اینجا برخی از امتیازها را از دست دادیم ولی هنوز فرصت برای جبران است. بدون شک اگر در بازی‌های پیش رو امتیاز‌ کامل به دست بیاوریم نتایج خوبی هم در ادامه فصل خواهیم گرفت.

شهنازی درباره تساوی با ذوب‌آهن و اظهارت سرمربی این تیم پس از بازی گفت: در بازی با ذوب آهن تیم ما کاملا سرتر از تیم رقیب بود. تنها موردی که باعث شد نتیجه دلخواه را کسب نکنیم به این علت بود که بازی در زمین تیم حریف برگزار شد. بازی خوبی انجام دادیم در نیمه اول کاملا مشخص است ولی متاسفانه در ادامه اتفاق‌هایی رخ داد و باعث شد که تعدادی از بازیکن‌های من عصبانی شدند و کمی احساسی بازی کردند و در واقع می‌توانم بگویم بازی فوتبالی را فراموش کردند و باعث شد نتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: باید بگویم خوشبختانه فیلم بازی وجود دارد. اینکه بازیکن تیم حریف توپ را در ضد حمله رها می‌کند تقصیر بازیکن‌های من است؟ شما در کجا دیدید در یک بازی فوتبال آن هم در ضدحمله وقتی بازیکن رو به دروازه در حال حمله است پشت سرش را ببیند؟ خوشبختانه مجموعه سپاهان همیشه معروف به اخلاق مداری بوده و این اظهارات نیز خدشه‌ای به تیم و اخلاق حرفه‌ای ما وارد نمی‌کند.

سرمربی تیم سپاهان درمورد شانس قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز بیان کرد: قطعا تیم ملی ایران شانس قهرمانی دارد. کی‌روش برای این تیم زحمت زیادی کشیده است. خوشبختانه دیگر بازی مستقیم نداریم و در تمام حملات تنوع داریم. خط میانی و حمله تیم در این سال‌ها بسیار تقویت شده است. علاوه بر این در جام جهانی هم ثابت کردیم بهترین خط دفاعی را داریم. بنابراین معتقدم با وجود این امکانات و رشدی که در این سال‌ها داشتیم بدون شک شایستگی قهرمانی را داریم.

شهبازی در پایان درمورد مقایسه رشد فوتبال و فوتسال بانوان گفت: فوتبال و فوتسال در کل دنیا به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند. هرچند که فوتبال علاقه‌مندان بیشتری در آسیا دارد ولی قدمت فوتسال خیلی بیشتر است. فوتسال ما در حال حاضر در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کند و در اکثر مدارس هم می‌بینم این رشته مورد توجه است. بنابراین احساس می‌کنم این رشته به دلیل جنبه سرگرمی و تجارتی که دارد سرمایه‌گذاری بیشتری هم روی آن انجام می‌شود و یکی از دلایل پیشرفت این رشته چه در بخش بانوان و چه در بخش مردان همین مسئله است.

نظر شما