آرش برهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همدلی و یکپارچگی بازیکنان تیم ملی بسیار مشهود است/ امیدوارم جام ملت‌های آسیا با قهرمانی ایران به پایان برسد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۵:۲۹:۰۷
کد خبر: ۷۹۹۱۶۶
همدلی و یکپارچگی بازیکنان تیم ملی بسیار مشهود است/ امیدوارم جام ملت‌های آسیا با قهرمانی ایران به پایان برسد
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در این جام مشهود است، همدلی و یکپارچگی بازیکنان تیم ملی کشورمان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آرش برهانی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار ایران و ویتنام در جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در این جام مشهود است، همدلی و یکپارچگی بازیکنان تیم ملی کشورمان است که باعث شد در دیدار مقابل یمن و ویتنام به پیروزی برسیم. 

وی ادامه داد: ویتنام تیم جوانی است که حدود 15 بازیکن آن از تیم ملی امید است که اینگونه بازی تیم ملی ویتنام قابل ستایش است تیم ملی کشورمان تیم بسیار خوبی است که از تجربه بالایی در رقابت‌های بین‌المللی برخوردار است. بازیکنان تیم ملی کشورمان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که در موفقیت تیم ملی ایران تاثیرگذار محسوب می شوند.

برهانی با اشاره به اینکه سطح مسابقات در  جام جهانی با جام ملت‌های آسیا بسیار متفاوت است، اضافه کرد: تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی وظایف دفاعی بسیاری را به دوش می‌کشید اما شرایط در جام ملت‌های آسیا فرق دارد و در این جام نقش نفرات خط حمله بسیار پررنگ است. مهاجمان تیم ملی ایران اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. 

وی با تاکید بر اینکه مهاجمان تیم ملی از خط هافبک و حتی دفاع تغذیه خوبی می‌شوند، بیان کرد: کمک هافبک‌ها در خلق موقعیت‌های حمله بسیار تاثیرگذار است. بازی با عراق همیشه برای تیم ملی کشورمان خطرناک بوده و بازیکنان باید در آن دیدار هوشیار باشند. تنها حریف سخت ما در مرحله گروهی همین تیم عراق است که باید برنده دیدار باشیم. من هم همانند 80 میلیون ایرانی دوست دارم در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز