سعید شریعتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عیار تیم ملی در بازی با عراق مشخص می‌شود/ ملی‌پوشان فوتبال مانند سربازان در میدان هستند که باید در هر شرایطی از آنها حمایت کرد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۹۹۲۰۴
عیار تیم ملی در بازی با عراق مشخص می‌شود/ ملی‌پوشان فوتبال مانند سربازان در میدان هستند که باید در هر شرایطی از آنها حمایت کرد
فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است تیم ملی با برد عراق مقتدرانه به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جام ملت های آسیا و بازی های از این دست در کشور ما به گونه ای است که تمامی اقشار جامعه فوتبال دوست ایران آن را دنبال می کنند، سیاسیون نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از نمایندگان مجلس  گرفته تا سایر افراد حاضر در این قشر اگر وقت کنند قطعا بازی های تیم ملی را به صورت زنده نگاه می کنند.

دیروز و پس از بازی ایران و ویتنام به سراغ سعید شریعتی فعال سیاسی اصلاح طلب رفتیم او درباره پیگیری بازی های تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: البته که تلاش می کنیم بازی های تیم ملی ایران را به صورت زنده پیگیری کنیم، در بازی اول در یک جلسه درون حزب بودیم که تلویزیون هم روشن بود، هر چند دقیقه یک بار ملی پوشان یک گل به یمن می زدند و جلسه به نوعی تحت الشعاع فوتبال بود. روز گذشته و در بازی ویتنام هم که ما از طریق مانیتور ماشین، در رستوران از تلویزیون و به صورت آنلاین از گوشی فوتبال را دنبال کردیم و سعی می کنیم بازی های تیم ملی را دنبال کنیم.

وی درباره بازی های تیم ملی در این دو دیدار اظهار داشت: تیم ایران در این مرحله با دو تیم نسبتا ضعیف بازی کرد و به نظر من عیار تیم ملی در بازی با عراق مشخص می شود، انشالله تیم ملی با برد عراق مقتدرانه به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود می کند.

شریعتی عنوان کرد: ملی پوشان با برد در این دو بازی روحیه خوبی دارند و مطمئن هستم اگر انرژی مثبت از کشور به تیم همین گونه و بدون کمترین حاشیه ای منتقل شود، تیم ملی سربلند به کشور بر می گردد.

این فعال سیاسی پیرامون بحث برخی حواشی نیز گفت: فکر می کنم رسانه ها نقش مهمی در این زمینه داشته باشند، کوچکترین حاشیه در تیم ملی و در کشور به سرعت توسط رسانه ها بازتاب پیدا می کند. همه باید بدانیم هم اکنون وقت انتقاد از تیم ملی نیست، ملی پوشان فوتبال هم اکنون مانند سرباز در میدان جنگ هستند که باید در هر شرایطی از آنها حمایت کرد و پس از پایان مسابقات می شود هر انتقادی که داشته باشیم را مطرح کنیم و حالا فقط باید از این تیم حمایت کرد.

نظر شما