حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قراردادم با حدادی دلِی است/ باید بهترین تصمیم درخصوص رستمی گرفته شود/ از کی‌روش انتظار قهرمانی داریم

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۶:۱۹:۳۵
کد خبر: ۷۹۹۶۰۶
قراردادم با حدادی دلِی است/ باید بهترین تصمیم درخصوص رستمی گرفته شود/ از کی‌روش انتظار قهرمانی داریم
ملی‌پوش اسبق وزنه برداری تیم ملی ایران گفت: قراردادم با حدادی تا جاکارتا بود و بعد از آن دیگر دلی با این ورزشکار همکاری می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین توکلی، ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری تیم ملی ایران، درباره وضعیت وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: سهراب مرادی با توجه به مدال‌های خوبی که اخیرا کسب کرد به ستاره تیم ملی وزنه برداری تبدیل شده است. به‌رغم توانایی که این ورزشکار دارد همه امیدوار هستیم با کسب سهمیه المپیک وی به مدال خوش رنگ طلا برسد.

وی ادامه داد: کیانوش رستمی هم باید دید در ادامه چه تصمیمی برای وی در نظر گرفته می‌شود زیرا سهراب مرادی در این وزن نتایج خوبی را کسب کرده است و عوامل کادر فنی باید به فکر رستمی هم باشند در وزنی شرکت کند که بتواند در المپیک حضور یابد. در تیم ملی جوانگرایی و پشتوانه‌سازی خوبی انجام نشد. هنوز همان نفرات برای تیم ملی فعالیت می‌کنند در صورتی که پتانسیل‌های خوبی در ایران وجود دارند که آینده تیم ملی کشورمان را تامین می‌کنند.

توکلی درباره آخرین وضعیت احسان حدادی، ملی‌پوش دوومیدانی، بیان کرد: ناهماهنگی‌هایی که به وجود آمد، باعث شد حدادی را از برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده دور کند. این ورزشکار شرایط بسیار خوبی دارد و برای مسابقات پیش‌رو آماده می‌شود. حدادی با کسب سهمیه از گزینه‌های اصلی برای کسب مدال است. این ورزشکار با کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی جاکارتا توانایی‌های خود را ثابت کرده است. من قراردادم با حدادی تا جاکارتا بود و بعد از آن دیگر دلی با این ورزشکار همکاری می‌کنم.

وی درباره بردهای تیم ملی ایران مقابل یمن و ویتنام در جام ملت‌های آسیا، گفت: تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها با کیفیت بازی کرد و بازی‌های قشنگی از این تیم شاهد هستیم. عربستان هم تیم خوبی را روانه این دوره از مسابقات کرده است. انتظار داریم در این جام خط حمله تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. انتظار داریم کی‌روش برای تیم ملی ایران قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کند.

نظر شما