بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی ایران می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد/ با آنالیز خوب عمان را می‌بریم

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۸:۵۱
کد خبر: ۸۰۲۰۰۵
تیم ملی ایران می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد/ با آنالیز خوب عمان را می‌بریم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی کشورمان باید با آنالیز و آرایش خوبی به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار ایران و عمان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بازی حساسی مقابل عمان خواهیم داشت زیرا تیم برنده باقی می‌ماند و تیم بازنده از ادامه بازی‌ها باز می‌ماند. این مرحله از مسابقات بسیار حساس است و شرایط برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی کشورمان امروز مقابل عمان پیروز میدان باشد و به مرحله بعدی صعود کند تا دل مردم با این برد شاد شود. بازی بسیار مهمی است که تیم ملی کشورمان باید با آنالیز و آرایش خوبی به میدان برود تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

ذوالفقارنسب با اشاره به اینکه ایران یکی از شانس‌های عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است، بیان کرد: بسیاری از کارشناسان حاضر در جام ملت‌های آسیا معتقدند تیم ایران به فینال مسابقات می‌رسد. مهم این است که بازیکنان تیم ملی هم به این باور برسند که شانس اصلی حضور در فینال جام ملت‌های آسیا را دارند. 

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: جام ملت‌های آسیا 2019 نسبت جام‌های گذشته بسیار با کیفیت‌تر است زیرا همه تیم‌ها با آمادگی بسیار خوبی راهی این مسابقات شدند و این نشان می‌دهد همه تیم‌ها شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارند. تیم‌هایی همانند قطر، عربستان، ژاپن و کره جنوبی هم در کنار ایران از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به میزبانی امارات هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز