عباس غزالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیسی‌ام ولی تیم ملی را هم دوست دارم/ اختلاف کی‌روش و برانکو به خودشان مربوط است/ باید به فکر ژاپن یا عربستان باشیم/ کارلوس محکوم به قهرمانی خواهد بود

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۵:۴۵:۴۷
کد خبر: ۸۰۲۰۱۱
پرسپولیسی‌ام ولی تیم ملی را هم دوست دارم/ اختلاف کی‌روش و برانکو به خودشان مربوط است/ باید به فکر ژاپن یا عربستان باشیم/ کارلوس محکوم به قهرمانی خواهد بود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تا به اینجای کار شاید بازی‌هایی که انجام دادیم بیشتر تدارکاتی بوده و از این به بعد که مقابل تیم‌های قوی‌تر قرار می‌گیریم عیار تیم ملی مشخص خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس غزالی یکی از هنرمندان خوب کشورمان است که به فوتبال علاقه زیادی دارد و به صورت تخصصی بازی‌های داخلی و خارجی را دنبال می‌کند. غزالی که به تازگی در سریال مینو ایفای نقش کرده بود در گفتگو با خبرنگار برنا درباره عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: من پرسپولیسی هستم و خیلی فوتبال را دوست دارم ولی هر چیزی را با شرایط خودش مقایسه می‌کنم. به همان اندازه که برانکو را دوست دارم به کی‌روش نیز علاقه دارم و معتقدم اختلاف این دو مربی بزرگ به خودشان مربوط است و نباید به حاشیه‌ها دامن بزنیم.

وی افزود: کی‌روش در سه بازی گذشته تیم ملی در هر بازی با ارنج متفاوتی بازیکنان را وارد زمین کرد و همین مسئله باعث خواهد شد دستش برای بازی‌های بعد رو نشود. تیم ملی ما در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است و تا به اینجای جام عملکرد قابل قبولی داشته ولی باید منتظر بمانیم در بازی‌های بعدی چه نتایجی به دست خواهد آمد. شاید خیلی‌ها به نتیجه‌ای که ایران مقابل عراق گرفت خرده گرفتند و راضی از تساوی نبودند ولی باید این موضوع را مدنظر بگیریم که عراق تیم قوی و متفاوتی نسبت به یمن و ویتنام است. هرچند که اگر برخی تغییرات در ترکیب اتفاق می‌افتاد و قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم نتیجه بهتری به دست می‌آمد.

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: کی‌روش و تیم ملی محکوم به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستند و کی‌روش اگر نتواند قهرمانی را با این تیم خوب به دست آورد به ناچار باید خداحافظی کند. تا به اینجای کار شاید بازی‌هایی که انجام دادیم بیشتر تدارکاتی بوده و از این به بعد که مقابل تیم‌های قوی‌تر قرار می‌گیریم عیار تیم ملی مشخص خواهد شد. قرعه بسیار خوبی برای ایران در این جام افتاده و بازی ما مقابل عمان سخت نخواهد بود و مرحله بعد اگر بخواهیم با هرکدام از تیم‌های چین و یا تایلند بازی کنیم به نظر من مشکلی برای ما پیش نخواهد آمد. در اصل رقابت اصلی ما بعد از مرحله یک چهارم و در نیمه نهایی خواهد بود که باید با یکی از تیم‌های عربستان و ژاپن بازی کنیم. هردوی این تیم‌ها از قدرت‌‌های آسیا هستند ولی تیم ایران هم تیم کوچکی نیست و این توانایی را دارد که در این دوره قهرمان شود. اگر می‌خواهیم بازهم خودمان را به عنوان قدرت اصلی آسیا نشان دهیم چاره‌ای جز قهرمانی نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز