در دیدار کاگاوا با سرپرست فدراسیون کاراته مقرر شد؛

تمرینات مشترک ملی‌پوشان کاراته ایران و ژاپن

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۴:۳۴
کد خبر: ۸۰۳۰۵۵
تمرینات مشترک ملی‌پوشان کاراته ایران و ژاپن
استاد کاگاوا مدیریت فنی تیم‌های ملی کاراته ژاپن که به ایران سفر کرده است با حضور در فدراسیون کاراته با محسن آشوری سرپرست فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار که کیکاوس سعیدی رئیس سبک شوتوکان JKS حضور داشته محسن آشوری ضمن خیر مقدم به کاگاوا برای وی آرزوی سفری خوش کرد و گفت: بدون تردید دو کشور ایران و ژاپن می توانند با برگزاری اردوهای مشترک تاثیر بسزایی در ارتقا سطح فنی و بهره مندی از تجارب یکدیگر داشته باشند و بدون تردید کاراته جهان بخش مهمی از رشد و ارتقا خود را مدیون کاراته کاران ایرانی می داند.

وی ادامه داد: مربیان، کاراته کاران و داوران ایرانی در جهان شناخته شده اند و امیدواریم مناسبات بسیار خوب کاراته دو کشور بیشتر ارتقا یابد بخصوص که حضور کاراته در بازی های المپیک نقطه عطفی برای این رشته خواهد بود.

سپس کاگاوا ضمن خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت بدون تردید کاراته ایران جایگاه ویژه ای در آسیا و جهان دارد و ارتقا مناسبات دو کشور در کاراته باعث ارتقا این رشته در آسیا و جهان خواهد شد.

در خاتمه درخصوص برگزاری اردوهای مشترک بین کاراته کاران دو کشور، جهت حضور قدرتمندانه در بازی های المپیکی 2020 بحث و تبادل نظر شد.

استاد کاگاوا سرمربی سابق تیم‌های ملی کاراته ژاپن و رییس اسبق کمیته فنی فدراسیون جهانی که در حال حاضر مدیریت فنی تیم‌های ملی کاراته ژاپن را برعهده دارد بنا بر دعوت کیکاوس سعیدی رییس سبک شوتوکان JKS جهت برگزاری استاژ فنی، آموزشی و مربیگری ویژه مربیان ارشد شوتوکان JKS  در ایران بسر می برد.

افسانه باقری نائب رئیس فدراسیون کاراته نیز در این نشست حضور داشت.

نظر شما