باشگاه اعلام کرد؛

واکنش سرمربی پارس‌جنوبی‌جم به یک سوءتفاهم!

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۱:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۴۸۲
واکنش سرمربی پارس‌جنوبی‌جم به یک سوءتفاهم!
​سرمربی پارس جنوبی جم نسبت به سوءتفاهم ایجاد شده برای هواداران نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بعد از بازی روز گذشته پارس جنوبی جم و نساجی مازندران انتشار یک ویدئوی کوتاه در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است. هواداران نساجی اعتقاد دارند که مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی بعد از گل سوم تیمش به مجید جلالی سرمربی حریف اهانت کرده واین را از روی لبخوانی ناواضح این ویدئو متوجه شده اند. با این حال مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی می گوید  به مجید جلالی و کادرفنی نساجی هیچ اهانتی نکرده است. 

تارتار در این باره به خبرنگار روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی گفت: آقامجید جلالی همیشه استاد من بوده و هست. همیشه هرجایی ایشان را دیدم استاد خطابش کردم و به هیچ وجه به خودم اجازه نمی دهم خدای ناکرده به او توهینی انجام دهم.

وی ادامه داد: آقامجید همیشه یک الگو برایم بوده و به عنوان یک معلم همواره دوستش داشتم. در چنین شرایطی امکان ندارد به او اهانتی انجام دهم. استرس مسابقات بالا است و من نمی دانم چه اتفاقی افتاده اما مطمئن باشید که هرگز به آقامجید ، اعضای کادرفنی نساجی و هواداران خوب این تیم اهانتی نکرده ام.

تارتار در پایان افزود: مردم شمال کشور و به خصوص مازندرانی ها جزو بهترین ها هستند. زمانی که ما امسال با پارس جنوبی به قائمشهر سفر کردیم آنها بهترین پذیرایی را از ما کردند که به همین خاطر تشکر هم کردم. من هرگز به تیمی که استاد خودم آقای جلالی در آن کار می کند و هواداران باشخصیتی دارد، هتک حرمت نمی کنم و فکر می کنم مسائل پیش آمده یک سوءتفاهم بیش نیست.

نظر شما