صالحی امیری در آئین اختتامیه المیپاد ورزشی هلال احمر:

فلسفه المپیک و هلال احمر مشترک است

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۴:۴۰
کد خبر: ۸۱۴۹۲۲
فلسفه المپیک و هلال احمر مشترک است
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه فلسفه المپیک و هلال احمر با یکدیگر مشترک است، ابرز امیدواری کرد المپیاد هلال احمر در سطح بین المللی نیز برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سیدرضا صالحی امیری در مراسم اختتامیه اولین المپیاد کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: فلسفه المپیک و حلقه های آن، این است که همه انسان ها در کره زمین، بدون در نظر گرفتن رنگ پوست و نژاد و مذهب، با هم همدرد و همنوا هستند همچنین اساس کار هلال احمر هم با مردم و در کنار مردم بودن است و این فلسفه میان المپیک و هلال احمر مشترک است. از این منظر ورزش در جمعیت هلال احمر زیبایی دو چندانی دارد.

وی افزود: آنچه زیبایی این مسابقات دو چندان می کند این است که هلال احمر همزمان با رسالت ذاتی خود که همنوایی و همدلی در شرایط سخت است؛ در شرایط صلح هم در کنار مردم است.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه این المپیاد آینده روشنی خواهد داشت، گفت: باور دارم این حرکتی که هلال احمر آغاز کرده، آینده زیبایی خواهد داشت. این حرکت از این سالن آغاز شده اما مطمئنا تمام کشور و در ادامه منطقه و جهان را در بر خواهد گرفت و باور دارم این نهال رویشی خواهد داشت که فضای کشور را تلطیف خواهد کرد. ما به عنوان کمیته ملی المپیک تمام توانمان در این راه به کار می بندیم تا شما در ایران، آسیا و جهان بدرخشید.

وی با اشاره به ضرورت افزایش نشاط در جامعه گفت: این نشاط باید از این سالن به ۳۱ استان دیگر منتقل شود و در سراسر کشور نشاط ایجاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز