الهام فلاح در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ بانوان پشتوانه خوبی برای تیم ملی نیست/ اطلاعی درمورد زمان شروع اردوها ندارم

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۶:۳۱:۱۸
کد خبر: ۸۱۵۱۰۱
لیگ بانوان پشتوانه خوبی برای تیم ملی نیست/ اطلاعی درمورد زمان شروع اردوها ندارم
عضو تیم ملی والیبال بانوان گفت: درحال حاضر هنوز سرمربی تیم ملی هم مشخص نیست. هیچ اطلاعی در مورد زمان شروع اردوها ندارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ قرعه‌کشی جام ملت‌های والیبال بانوان آسیا در جریان اجلاس سالانه کنفدراسیون والیبال آسیا انجام شد و بانوان والیبالیست ایران حریفان خود را شناختند. تیم ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی و سنگاپور هم گروه است.

الهام فلاح، عضو تیم ملی والیبال بانوان، در این رابطه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این مسابقات از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود. به نظرم هم کره جنوبی و هم تیم سنگاپور تیم های خوب و رقبای جدی برای تیم ملی کشورمان محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که سطح رقابت‌ها بسیار بالاست، اکثر تیم‌ها با بازیکن‌های فیکس خود در این مسابقات حاضر می‌شوند. همچنین معتقدم با توجه به میزبانی کره‌ای‌ها قطعا کار سخت‌تری مقابل تیم کره جنوبی در مقایسه با سنگاپور خواهیم داشت.

بازیکن پیکان درباره اردوهای تیم ملی اظهار کرد: در حال حاضر هنوز سرمربی تیم ملی هم مشخص نیست. هیچ اطلاعی در مورد زمان شروع اردوها ندارم. سال گذشته در دو رویداد بسیار مهمی شرکت کردیم که  هم نتایج قابل قبولی به دست آمد و هم باعث کسب تجربه و ایجاد انگیزه در همه بازیکنان شد.

وی افزود: متاسفانه برای حضور در این مسابقات زمان زیادی نداریم. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف اردوها و سرمربی تیم مشخص شود. از آن جایی که  لیگ خوبی هم نداریم نمی توانیم از نظر آمادگی روی مسابقات لیگ حساب کنیم. لیگی که متاسفانه از نظر کیفی هر سال افت دارد قطعا پشتوانه خوبی برای تیم ملی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز