بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان:

پایان خوشی را در ورزش تجربه کردم

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۴:۱۴
کد خبر: ۸۲۲۳۷۹
پایان خوشی را در ورزش تجربه کردم
بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان گفت: خوشحالم زمانی از بسکتبال با ویلچر جدا شدم که ۳ عنوان قهرمانی را با تیمم تجربه کردم و این پایان خوشی برای من بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسینی بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان درباره خداحافظی خود از دنیای حرفه ای ورزش بیان  کرد: سال های زیادی است که در رشته بسکتبال با ویلچر فعالیت دارم و در این مدت همراه با تیم ملی کشورم افتخارات مختلفی را در مسابقات آسیایی و بین المللی کسب کردم.

وی ادامه داد: عمر ورزش حرفه ای کوتاه است اما من زمان زیادی را در ورزش حضور داشتم و تصمیم گرفتم در فینال لیگ برتر خداحافظی کنم و فضا را برای حضور افراد جوان تر باز کنم. خوشحالم زمانی از دنیای حرفه ای بسکتبال با ویلچر خداحافظی کردم که همراه با تیم اصفهان توانستم ۳ عنوان قهرمانی را در مسابقات قهرمانی استان اصفهان، قهرمانی کشور و لیگ برتر بدست آورم و پایان خوشی را در ورزش تجربه کنم.

حسینی درباره اینکه در عرصه مربیگری به فعالیت خود در رشته بسکتبال با ویلچر ادامه می دهد یا خیر گفت: علاقه ای به مربیگری ندارم و از این لحظه به بعد سعی می کنم به افرادی که شرایط معلولیت را دارند در رشته های مختلف ورزشی کمک کنم تا آنها بتوانند به دنیای ورزش وارد شوند.

وی در پایان عنوان کرد: به تمام افرادی که دارای معلولیت هستند پیشنهاد می کنم که خانه نشین نباشند و به طور حتم وارد دنیای ورزش شوند چرا که باعث رشد فردی و اجتماعی افراد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز