بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

افراد خوبی برای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شدند/ سرخپوشان توان پیروزی در دربی نوروزی را دارند

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۵:۳۶:۲۹
کد خبر: ۸۲۵۷۵۶
افراد خوبی برای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شدند/ سرخپوشان توان پیروزی در دربی نوروزی را دارند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم توان برد استقلال را در دربی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، پیرامون انتخاب هیات مدیره جدید پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: افراد خیلی خوبی برای هیات مدیره جدید انتخاب شده‌اند و باید منتظر بمانیم تا پس از انجام اقدامات این افراد درباره کارنامه آنها صحبت کنیم.

وی افزود: به نظرم اولویت‌های پرسپولیس ساماندهی به وضعیت اقتصادی و فراهم کردن سخت‌افزار برای موفقیت تیم در بازی‌های داخلی و خارجی است. بنده آقا کاشانی را می‌شناسم، ایشان فرد کار بلدی است و در پرسپولیس سابقه فراوانی دارد و می‌تواند در ادامه به روند مدیریت باشگاه کمک کند. به هر حال پرسپولیس 2 سال که در لیگ قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافته و حالا هواداران پرشمار این تیم از بازیکنان و کادر فنی انتظار بالایی دارند که باشگاه به عنوان یک پیشتیبان در این راه نقش مهمی بر دوش دارد.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره دربی نوروزی نیز اظهار داشت: ابتدا اجازه بدهید بنده سال 98 را پیشاپیش به همه مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم سال آینده وضعیت اقتصادی بهتر باشد. درباره دربی باید بگویم همه ما حساسیت بالای این بازی را می دانیم. در حال حاضر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند و می‌توانیم شاهد یک بازی جذاب و زیبا باشیم. فکر می کنم پرسپولیس با توجه به وضعیت خوب روحی و روانی و همچنین توان و ظرفیت بالای فنی بازیکنان و کادر فنی بتواند این دربی را با پیروزی به اتمام برساند و با این برد خود را به بهترین شکل برای جدال مقابل نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: البته برای هر سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی توفیق می‌کنم و فکر می‌کنم هر سه تیم توان بالا آمدن از گروه خود را دارند.

نظر شما