محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش‌وجوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند/ ورزشکاران و مسوولان ورزشی در کنار سیل‌زده‌ها هستند

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۲:۱۲
کد خبر: ۸۲۸۱۱۹
وزارت ورزش‌وجوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند/ ورزشکاران و مسوولان ورزشی در کنار سیل‌زده‌ها هستند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش مثل همیشه در کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق آنها بوده اند و باید در کنار هم یاری رسان مردم سیل زده کشورمان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درخصوص اقدامات صورت گرفته برای کمک به سیل زدگان نقاط مختلف کشور به خبرنگار برنا گفت: از لحظات اولیه این حادثه ها برای هموطنان در گلستان، مازندران، فارس و دیگر نقاط سیل زده، تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران به صورت خودجوش به مناطق سیل زده رفته و در کنار سایر نیروهای امدادی و هلال احمر برای کمک به مردم حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: با دستور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در وزارتخانه ستادی تشکیل شد و فدراسیون‌ها کمک‌ها نقدی خود را به شماره حساب سازمان هلال احمر واریز کردند. جامعه ورزش مثل همیشه در کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق آنها بوده اند و باید در کنار هم یاری رسان مردم سیل زده کشورمان باشیم.

داورزنی خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر ورزش تمامی اماکن ورزشی در گلستان، شیراز و دیگر شهرهای سیل زده برای اسکان آسوده تر در اختیار مردم قرار گرفت تا از شرایط دشواری که به خاطر حوادث غیرمترقبه اتفاق افتاده بود، فاصله بگیرند. قهرمانان و تعدادی از مسئولان فدراسیون ها هم در محل حادثه حضور پیدا کردند و حمایت های خود را انجام دادند تا روحیه مردم بهتر از گذشته شود.

او گفت: همدلی و همراهی مسئولان، ورزشکاران و همه مردم نکته امیدوار کننده ای است و نشان می دهد تحت هر شرایطی، یکپارچگی و اتحاد مردم بیشتر از گذشته می شود و باید قدردان زحمات آنها باشیم. وزارت ورزش و جوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. همدلی میان مسئولان، ورزشکاران و مردم موج می‌زند و این موضوع را تحت هر شرایطی باید به فال نیک گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز