بازی با ذوب‌آهن در اصفهان و رویارویی با شاگردان منصوریان؛

خطری که بی‌رحمانه قهرمانی پرسپولیس را تهدید می‌کند+عکس

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۵:۴۲:۳۵
کد خبر: ۸۳۴۶۳۸
خطری که بی‌رحمانه قهرمانی پرسپولیس را تهدید می‌کند+عکس
در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند و درصدد کسب پیروزی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های ذوب آهن و پرسپولیس، فردا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می روند و درصدد کسب پیروزی هستند.

ذوب آهنی ها با یک بازی کمتر و کسب 29 امتیاز در رده هشتم جای دارند و در بازی قبلی به پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان دست یافتند اما سرخپوشان پایتخت 54 امتیازی هستند و شانس زیادی برای قهرمانی دارند. قرمزها در دیدار قبلی موفق به شکست سایپا شدند.پرسپولیسی‌ها درحالی برای قهرمانی می‌جنگند که تراکتور، استقلال، سپاهان و پدیده در تعقیب تیم هستند و شانس زیادی برای کسب سومین قهرمانی پیاپی دارند اما کارشان سخت است.

سرخپوشان درحالی باید با ذوب آهن بازی کنند که هدایت تیم برعهده منصوریان است.پرسپولیس در لیگ پانزدهم شانه به شانه استقلال خوزستان برای کسب عنوان قهرمانی پیش می‌ رفت و در صورتی که می‌توانست حتی به یک تساوی خانگی مقابل نفت تهران بسنده کند و تیمش را در صدر جدول امیدوار به هفته‌های پایانی نگه دارد اما با ارائه یک بازی تهاجمی و در شرایطی که از حیث خط دفاعی روزگار بدی را پشت سر می‌گذاشت در نهایت با دو گل شکست خورد تا قهرمانی را از دست بدهد. شکست مقابل شاگردان علیرضا منصوریان در نهایت باعث شد تا آنها در پایان فصل با تفاضل گل عنوان قهرمانی را به استقلال خوزستان و شاگردان عبدالله ویسی واگذار کنند و حال احتمال دارد این اتفاق در لیگ هجدهم رخ بدهد.

البته این تنها باخت برانکو به تیم منصوریان نبود و در لیگ شانزدهم دربی این اتفاق رخ داد و بازی با تیم منصوریان را باید خطری دانست که بی رحمانه قهرمانی پرسپولیس را تهدید می کند و نگاهی به 10 دیدار گذشته ذوب آهن هم نشان می دهد آنها 6برد و 4تساوی داشتند و در این 10دیدار نباخته اند.

باید دید آیا برانکو و شاگردانش می توانند با پیروزی مقابل این تیم ضمن شکست رکورد شاگردان منصوریان از ذوبی ها انتقام بگیرد یا خیر.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز