در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های شهدا، جانبازان و امور ایثارگران؛

مسئولان کمیته ملی المپیک با خانواده شهید حسینی دیدار کردند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۰:۲۱
کد خبر: ۸۳۵۴۳۷
مسئولان کمیته ملی المپیک با خانواده شهید حسینی  دیدار کردند
در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران روز قبل مسئولان کمیته ملی المپیک با خواهر شهید سید سعید حسینی از شهدای دفاع مقدس ملاقات کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار سیده مریم حسینی خواهر شهید سید سعید حسینی که از شهدای دفاع مقدس می باشد ضمن قدردانی از این اقدام مسئولان کمیته عنوان داشت: به عنوان یکی از کارمندان کمیته ملی المپیک همواره در خود به عنوان خواهر یک شهید احساس مسئولیت بیشتری داشته و قطعا رشادت ها و ایثارگری های شهدای عزیز و جانبازان انقلاب اسلامی تا ابد در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

در ادامه کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته و مشاور رییس کمیته ملی المپیک در امور ایثارگران اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی همواره مورد احترام و توجه ویژه مردم و مسئولین بوده و پیگیری مشکلات احتمالی خانواده های معزز این عزیزان مورد تاکیدات اصلی رییس محترم کمیته ملی المپیک بوده است.

وی ادامه داد: به همین منظور  وظیفه خود می دانیم تا ضمن حضور در کنار خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران کمیته ملی المپیک و همچنین جامعه ورزش کشور هر آنچه که از دستمان بر می آید برای برطرف کردن دغدغه های این عزیزان انجام دهیم.

در این ملاقات که با اهداء لوح از خانواده خواهر شهید حسینی تجلیل بعمل آمد رییس حراست کمیته و هداوند سرپرست امور فرهنگی کمیته نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز