بیست و سومین کنگره شش‌گانه کنفدراسیون دوومیدانی آسیا؛

غیاثی، اردیبهشت و صیامی به عضویت کمیته‌های کنفدراسیون دوومیدانی آسیا درآمدند

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۱:۰۳
کد خبر: ۸۳۷۸۷۷
سه نماینده فدراسیون دوومیدانی ایران به عضویت کمیته‌های کنفدراسیون دوومیدانی آسیا انتخاب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، کمیته‌های شش‌گانه کنفدراسیون دو ومیدانی آسیا پس از مشخص شدن کابینه جدید در بیست و سومین کنگره انتخاباتی این کنفدراسیون روز دوشنبه 2 اردیبهشت در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در دوحه قطر مشخص شد و در پایان این انتخابات 3 نماینده ایران از فدراسیون دوومیدانی پس از رایزنی مجید کیهانی، رئیس فدراسیون با دهلان الحمد و اعضای هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا به عضویت این کمیته‌ها درآمدند.

در این اجلاس اعضای جدید کنفدراسیون برای کمیته‌های فعال از کاندیداهای داوطلب کشورهای سراسر آسیا، کارشناسان و نمایندگان را پس از به رأی گذاشتن انتخاب کردند.

هاشم صیامی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی به عضویت کمیته دوهای صحرانوردی و جاده‌ای انتخاب شد. وی پیش از انتصاب در مسند دبیرکلی فدراسیون دو و میدانی ایران، مربی سازنده دوهای نیمه استقامت، استقامت و صحرانوردی تیم ملی ایران از سال 2010 تا 2017 بوده و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران می‌باشد. صیامی قهرمان دوهای استقامت و صحرانوردی سال‌های دور استان خراسان رضوی است و به عنوان دبیر هیأت دو و میدانی استان خراسان رضوی نیز فعالیت تأثیرگذاری در دوران خدمت به رشته دو ومیدانی ایران داشته است.

سیداشکان اردیبهشت که هم اکنون مسئول کمیته پزشکی ورزشی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی می‌باشد، پیش از این انتخاب نیز 2 دوره متوالی عضو کمیته پزشکی و ضد دوپینگ کنفدراسیون دو و میدانی آسیا بوده است. او فارغ التحصیل دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و هم اکنون دانشجوی دکترای تخصصی حرکات اصلاحی دانشگاه تهران است. اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون‌های کشتی، ژیمناستیک و اسکواش هم می‌باشد و رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان البرز است. این کمیته یکی از مهم‌ترین کمیته‌های شش‌گانه کنفدراسیون دو و میدانی آسیا به لحاظ حساسیت حضور نمایندگان آن در مسابقات به عنوان ناظران کنترل دوپینگ و پزشکی به شمار می‌رود، عضویت در این کمیته می‌تواند به پیشبرد اهداف فدراسیون در آسیا تأثیرگذار باشد. به همین منظور، اردیبهشت افسر ارشد کنترل دوپینگ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران هم است.

تیمور غیاثی، قهرمان و پیشکسوت پرش ارتفاع ایران که پیش از این عضو کمیته مربیان کنفدراسیون دو ومیدانی بود در سمت خود ابقاء شد. غیاثی که قهرمان پرآوازه سال‌های دور تاریخ پرش ارتفاع ایران و آسیا است، فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی دانشگاه یوهانس گوتنبرگ شهر ماینس آلمان می‌باشد و دارای مدرک مربیگری IAAF دوومیدانی از کشور آلمان است. وی سابقه سرمربیگری تیم‌های ملی دو و میدانی ایران را در کارنامه خدمتی خود دارد و هم اکنون دبیر و سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز