میرشاد ماجدی:

امیدوارم شاهد ارتقا مربیان در دوره‌های آموزشی باشیم

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۹:۳۲
کد خبر: ۸۳۸۳۰۸
امیدوارم شاهد ارتقا مربیان در دوره‌های آموزشی باشیم
رئیس کمیته آموزش از مربیان خواست تا با حضور در دوره های مختلف آموزشی تمام سعی خود را در به فراگیری علم به روز در فوتبال بکار گیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نق از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کلاس مربیگری درجه B فوتبال ایران از امروز در شهرستان فردیس استان البرز در حالی آغاز می شود که میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: همانطور که بارها اعلام کردم با برگزاری دوره های مختلف آموزشی قصد داریم تا روند رو به رشد و مناسبی را برای مربیان در نظر بگریم و با یکسان سازی بحث آموزش، از این پس شاهد عملکرد یکسان از مربیان در این بخش (آموزش) باشیم. همانطور که می دانید نحوه برگزاری کلاسها، نوع کلاسها و افرادی که مدرک های مربیگری را می گیرند تغییر کرده است و این امر جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: کمیته آموزش تدوین برنامه های مختلف آموزشی فوتبال و فوتسال را در دستور کاری خود قرار داده تا با اجرای برنامه ها بتوانیم روند رو به رشدی را در بخش آموزشی شاهد باشیم.

ماجدی گفت: با توجه به حضور غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، بیک وردی، رئیس هیات فوتبال استان البرز، فرمانداری و معاون فرمانداری فردیس  در این دوره، بسیار خوشحالیم که مسئول استانی به بحث آموزش اهمیت بالایی می دهند و امیدوار هستیم که مربیان با حضور در دوره های مختلف آموزشی تمام سعی خود را در به فراگیری علم به روز در فوتبال بکار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز