یوسف قادریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جام تورلیخانوف محک خوبی برای تیم ملی کشتی فرنگی است/ کسب سهمیه المپیک از رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۱:۲۸
کد خبر: ۸۴۶۱۱۳
جام تورلیخانوف محک خوبی برای تیم ملی کشتی فرنگی است/ کسب سهمیه المپیک از رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز می‌شود
فرنگی‌کار تیم ملی گفت: جام تورلیخانوف ما را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی المپیک 2020 توکیو آماده می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوسف قادریان، فرنگی‌کار تیم ملی ایران که روز 4 و 5 خردادماه همراه کاروان کشتی فرنگی جهت حضور در مسابقات جام تورلیخانوف راهی قزاقستان خواهد شد، در گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: در حال حاضر تمرینات خود را در اردوهای آمادگی تیم ملی دنبال می‌کنم و شرایط بسیار خوبی داریم. به دلیل این که کشتی‌گیرهای زیادی در این رقابت شرکت می‌کنند، محک خوبی برای ما است و در انتخابات آینده موثر خواهد بود.  

وی افزود: این مسابقات تاثیری در رنکینگ ما ندارد اما حضور در این رقابت تیم ملی را جهت حضور در تورنمنت اصلی یعنی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک 2020 توکیو به آمادگی لازم می‌رساند. کسب سهمیه المپیک از رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز می‌شود.

قادریان تصریح کرد: این جام بسیار معتبر از است و از آن جایی که جایزه نقدی هم دارد، تیم‌های خوبی حضور پیدا می‌کنند. خیلی از حریفان اصلی من در این مسابقه خواهند بود.

فرنگی‌کار تیم ملی ایران در پایان گفت: زحمات زیادی برای این مسابقات کشیدیم، امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و از عملکرد خود راضی باشیم. هم ما و هم کادر فنی تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم.

نظر شما