اعظم درستی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بانوان تکواندوکار شروع خوبی در منچستر داشتند/ عملکرد مومن‌زاده خیره کننده بود/ می‌توانیم به المپیک ۲۰۲۰ امیدوار باشیم

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۶:۳۶:۳۹
کد خبر: ۸۴۷۱۲۲
بانوان تکواندوکار شروع خوبی در منچستر داشتند/ عملکرد مومن‌زاده خیره کننده بود/ می‌توانیم به المپیک ۲۰۲۰ امیدوار باشیم
سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان گفت: بدون شک ارزش این نقره کمتر از مدال طلا نیست و قطعا مهلا می‌تواند در مسابقات آسیایی اردن نیز برای کشورش آفتخار آفرینی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیست و چهارمین دوره رقابت های جهانی تکواندو با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور از 25 اردیبهشت در سالن «آرنا» شهر منچستر انگلیس آغاز شد.

در وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان، مهلا مومن زاده دختر ۱۷ ساله ایران که نخستین حضور جهانی‌اش را در رده بزرگسالان تجربه می کند، در فینال این وزن مقابل «جای یونگ سیم» از کره‌جنوبی قهرمان جهان 2017 و دارنده چهار مدال برنز گرندپری ( جایره بزرگ) قرار گرفت و با نتیجه ۱۱ بر ۶ باخت و صاحب مدال نقره شد.

اعظم درستی، سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان، درباره عملکرد مهلا مومن‌زاده در مسابقات جهانی منچستر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه بانوان تکواندو کار شروع خوبی در مسابقات جهانی داشتند، این مدال و این عملکرد از یک دختر نوجوان این نوید را به ما داد که می‌توانیم در ادامه نیز شاهد درخشش دیگر نمایندگانمان باشیم.

وی اضافه کرد: عملکرد مهلا مومن زاده واقعا خیره کننده بود به او و کادر فنی تبریک می‌گویم. این شاهکار بزرگی بود که مهلا با توجه به این که برای اولین بار در سن 17 سالگی در رده بزرگسالان حضور داشت؛ آن در میدان بزرگی مانند مسابقات جهانی موفق شد مدال نقره را کسب کند. بدون شک ارزش این نقره کمتر از مدال طلا نیست و قطعا مهلا می‌تواند در مسابقات آسیایی اردن نیز برای کشورش آفتخار آفرینی کند.

درستی در پایان افزود: پیش از این اگر کمی احساس می‌شد که شاید دیگر نتوانیم در بخش بانوان آن هم در المپیک 2020 مدالی کسب کنیم، با این شگفتی بدون شک می‌توان به مدالی خوش رنگتر از برنز نیز خوش‌بین بود. بسیار امیدوارم هستیم که دیگر هوگوپوشان ما نیز بتوانند همچون مومن‌زاده در مسابقات منچستر بدرخشند.

نظر شما