ابوالفضل مجیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ترکیب اصلی تیم ملی اسکیت در حال بسته شدن است/ صالحی می‌تواند یکی از امیدهای ما برای کسب مدال در اسپانیا باشد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۴۸۵۲۵
ترکیب اصلی تیم ملی اسکیت در حال بسته شدن است/ صالحی می‌تواند یکی از امیدهای ما برای کسب مدال در اسپانیا باشد
سرمربی تیم ملی اسکیت آقایان گفت: امیدوارم محمد صالحی در مسابقات اسپانیا، سکوی جهانی کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل مجیدی که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی اسکیت آقایان منصوب شده است در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت ملی‌پوشان سرعت بیان کرد: محمد صالحی که نفر اصلی تیم ملی سرعت ایران است، از چند ماه پیش تمرینات تداراکاتی خود را در شرایط بین المللی دنبال می‌کند و با توجه به رکوردهایی که در مسابقات رسمی ثبت می‌کند، وضعیت خوبی دارد. مطمئنا صالحی الان در اوج سطح آمادگی خود قرار ندارد و برای مسابقات جام جهانی اسپانیا کاملا به اوج آمادگی می‌رسد. امیدواریم که در این رقابت‌ها بتواند یکی از سکوهای جهان را بدست بیاورد.

وی افزود: طی تست انتخابی که برای تیم ملی گرفتیم، قرار شد نفراتی که موفق به ثبت رکورد مورد نظر می‌شوند به عنوان نفر اصلی به تیم ملی اضافه شوند. خوشبختانه چندتا از ورزشکارهای ما این رکورد را ثبت کردند و جز نفرات اصلی انتخاب شدند. ترکیب اصلی تیم ملی در حال بسته شدن است تا اعلام کنیم.

مجیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه به تازگی به عنوان منصوب شده‌ام، فعلا در حال بررسی شرایط هستیم تا یک برنامه‌ریزی منظم تا روز مسابقات اسپانیا با یک افق بلندتر داشته باشیم. هدف ما این است که در این مدت اردوهای مداوم، تست‌های انتخابی منظم و تمرینات خارج از اردو درستی برای بچه‌ها فراهم شود.

سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت ایران تصریح کرد: باتوجه به میزان آمادگی اسکیت‌بازان ما در تست انتخابی، می‌توان گفت از لحاظ روحی و روانی نفرات شرایط نسبتا مناسبی دارند و از نظر آمادگی بدنی به دلیل اینکه در اوج آمادگی نیستند، نمی‌توان پیش بینی کرد اما برای کسب رکوردهای ورودی تمام تلاش خود را کردند. صد در صد اوج آمادگی بچه‌ها بسیار بهتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: در مسابقات جام جهانی اسپانیا ارتقا رکورد نسبت به رقابت‌های گذشته خواهیم داشت. به دلیل اینکه در انتخاب نفرات و برنامه‌ریزی دقیق پیش خواهیم رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز