از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت می شود؛

پاداش میلیاری برای پرسپولیسی ها

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۴۹۶۰۳
پاداش میلیاری برای پرسپولیسی ها
کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برای پاداش پرسپولیس در آسیا، یک و نیم میلیارد تومان به این تیم بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برای پرسپولیس تهران به پایان رسید و این تیم با کسب ۷ امتیاز در رده چهارم گروه D قرار گرفت و از گردونه مسابقات حذف شد.   پرسپولیسی‌ها در این فصل ۲ برد مقابل السد قطر و الاهلی عربستان کسب کردند و رو در روی پاختاکور ازبکستان هم به تساوی رسیدند تا پاداش ۱۱۰ هزار دلاری (یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومانی) بدست آورند.  

همچنین شاگردان برانکو در دیگر دیدار‌های شان رو در روی این ۳ تیم شکست خوردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باید برای پاداش پرسپولیس در آسیا، یک و نیم میلیارد تومان به این تیم بدهد.

البته به جز پاداش پیروزی یا تساوی، هزینه‌های سفر نیز از طریق AFC پرداخت خواهد شد.

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسولیس در این باره بیان کرد: پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، از طریق فدراسیون فوتبال از AFC  درخواست می‌کنیم تا پاداش تیم در بازی‌های آسیایی را پرداخت کند و سپس آن‌ها با استعلام گرفتن از کمیته‌های دیگر مبنی بر جریمه تیم، پاداش را کسر کرده و مبالغ باقی مانده را به حساب باشگاه واریز می‌کند.

گفتنی است، پاداش  هر سفر حدود ۶۰ هزار دلار است و اگر پرسپولیس بازی‌های زیادی را خارج از خانه برگزار کند این تیم  برای حضور در آسیا یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان دریافت می‌کند که می‌تواند به سرخابی های پایتخت که مشکلات مالی دارد، کمک کند.

نظر شما