مسعود خلیلی:

ماموریت جدید پاراسوارکاری را آغاز کرده‌ایم

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۷:۰۴
کد خبر: ۸۵۲۵۸۸
ماموریت جدید پاراسوارکاری را آغاز کرده‌ایم
رئیس فدراسیون سوارکاری از فعالیت رشته پاراسوارکاری تحت نظر این فدراسیون خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، جلسه  بررسی مجدد و انجام هماهنگی درخصوص انتقال ماموریت 8 رشته از فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون ها با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری اهمیت توجه به ورزش جانبازان و معلولین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه مسلم است بر اساس ساختار جدید، 8 رشته ورزش جانبازان و معلولین به فدراسیون های مربوطه انتقال یافته اند که در فدراسیون سوارکاری نیز این ماموریت جدید در قالب برنامه مشخص آغاز شده و این فدراسیون سوارکاری جانبازان و معلولین را نیز پوشش خواهد داد.

رییس فدراسیون سوارکاری اهمیت ایجاد ساز و کارهای جدید برای انجام خوب این ماموریت را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: قطعا با افزایش ماموریت های فدراسیون باید با همکاری و تعامل بیشتر از سوی فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک همراه شود تا زمینه رشد و توسعه سوارکاری جانبازان و معلولین نیز بوجود آید.

خلیلی بهره گیری از  بخشی از اعتبارات قانون ٢٧ صدم از ٩ درصد مالیات ارزش افزوده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: یکی از محل هزینه کرد این اعتبار در ورزش جانبازان و معلولین است که امیدواریم با توجه به حمایت خوب وزارت ورزشی جوانان، زمینه برخورداری از این اعتبار نیز برای فدراسیون های که رشته های جانبازان را پوشش می دهند، بوجود آید.
 
8 رشته ورزشی سوارکاری، تکواندو، قایقرانی، تنیس روی میز، تنیس، تیرو کمان، دوچرخه سواری و بدمینتون بر اساس قوانین جهانی از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به فدراسیون های مربوطه انتقال یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز