هاشم صیامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حدادی به دلایلی که ما هم نمی‌دانیم به دایموند لیگ دعوت نشد/ نتوانستیم اطلاعات دقیقی بگیریم

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۶:۳۴:۵۶
کد خبر: ۸۵۹۳۸۲
حدادی به دلایلی که ما هم نمی‌دانیم به دایموند لیگ دعوت نشد/ نتوانستیم اطلاعات دقیقی بگیریم
دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: مسئولین دایموند لیگ به دلایلی که ما هم نمی‌دانیم از احسان حدادی برای حضور در این مرحله رقابت‌ها دعوت نکردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هاشم صیامی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عدم دعوت احسان حدادی پرتابگر طلایی آسیا در دایموند لیگ دوومیدانی بیان کرد: دلیل دعوت نشدن حدادی به این مرحله از رقابت‌ها ارتباطی با میزبان مسابقات نداشته و خود مسئولین به دلایلی که هنوز هم به ما اعلام نشده، به این مرحله از رقابت‌های دایموند لیگ دعوت نشده است. این لیگ‌ها به این شکل است که هر مرحله تعدادی را دعوت می‌کنند و تعدادی را دعوت نمی‌کنند.

وی افزود: به دلیل این که احسان حدادی در حال حاضر در آمریکا است ما نتوانستیم اطلاعاتی دقیقی از او در این رابطه بگیریم. این نوع لیگ‌ها بیشتر جنبه کسب و کار، تبلیغات و درآمدزایی دارد و ورزشکاران یا با هزینه شخصی و یا از طریق اسپانسرهای خود در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

صیامی گفت: حدادی حدود 12 نفر رقیب دارد اما متاسفانه ما هنوز اطلاع نداریم که آن‌ها در این مرحله دایموند لیگ حضور داشتند یا نه، مسئول برگزاری در این خصوص اطلاعاتی به ما نداده است.

نظر شما