کمپین «حفظ و صیانت از تنها سهمیه فوتبال لیگ یک استان مازندران در بابل؛

خونه‌به‌خونه، شموشک نشود!

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۷:۰۰
کد خبر: ۸۶۱۳۵۸
خونه‌به‌خونه، شموشک نشود!
جمعی از هواداران بابلی تیم خونه‌به‌خونه با صدور پیامی خطاب به مسئولان استان، از تشکیل کمپینی برای حفظ و صیانت از تنها سهمیه فوتبال لیگ یک استان مازندران در بابل خبر دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فوتبال مازندران از غنایی شگرف برخوردار است و قطعا استان مظلوم ما با آن همه استعداد ورزشی، داشتن حداقل دو تیم در لیگ برتر و چند تیم در لیگ یک می‌باشد. اما تیم خونه‌به‌خونه به عنوان تنها نمایند دیار علویان و پرطرفدارترین تیم لیگ یک در شرایط جالبی به سر نمی‌برد و مالک محترم این باشگاه جناب آقای قاسم حسن‌زاده پس از چند سال تیمداری و روشن نگه داشتن چراغ فوتبال بابل، بابت شرایط سخت اقتصادی و عدم حمایت مسئولین دلسرد گردیده و از ادامه تیمداری منصرف شده‌اند.

تیم خونه‌به‌خونه تنها دلخوشی باقی مانده جوانان و مردم شهر بهار نارنج می‌باشد و هواداران دهمین تیم پرطرفدار کشور انتظار دارند به همت شما مسئولان عزیز مانع نابودی این تیم شوید و ضمن ورود به این قضیه و رایزنی با مالک محترم باشگاه بهترین تصمیم را که سبب خوشحال انبوه هواداران این می‌شود اتخاذ نمائید.

از شما خواهش می‌کنیم در صورت تمایل مالک محترم به ادامه تیمداری حمایت دلسوزانه خود را از ایشان دریغ نفرمائید و یا در صورت انصراف قطعی ایشان، تمهیداتی لحاظ شود که با حضور یک اسپانسر قوی سهمیه لیگ یک در بابل حفظ بماند.

وقت تنگ است و همت بلند شما را می طلبد تا خدای ناکرده خونه به خونه پس از چند سال افتخارآفرینی برای فوتبال مازندران و پرورش استعدادهای فوتبال استان، به سرنوشت تیم خوب شموشک نوشهر دچار نشود.

رونوشت:

♦️رئیس جمهور محبوب دکتر روحانی

♦️وزیر محترم ورزش و جوانان جناب سلطانی فر

♦️استاندار ورزشی و محبوب مازندران حاج مجید حسین زادگان

♦️مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران حاج حبیب حسین زادگان

♦️امام جمعه مردمی شهر بابل آیت الله حسن روحانی

♦️فرماندار زحمتکش، آقای ولی زاده

♦️نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر بابل آقایان دکتر نجفی و مهندس نیاز اذری

♦️شهردار حکیم و شورای شهر خوبان شهر بهارنارنج

گفتنی است، تیم خونه به خونه از پرهوادارترین تیم های فصل جاری لیگ دسته اول، در آخرین نظرسنجی صورت گرفته در زمره ده تیم پرهوادار ایران قرار گرفت و باید دید برادران حسن زاده دوباره به عشق آنها تیمداری خواهند کرد یا خیر؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز