کریم بوستانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در جام گرفتن نباید از رقیب سنتی‌اش عقب بماند/ همه به استراماچونی کمک کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۴:۲۳:۴۳
کد خبر: ۸۶۶۹۸۸
استقلال در جام گرفتن نباید از رقیب سنتی‌اش عقب بماند/ همه به استراماچونی کمک کنیم
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مهمترین خواسته هواداران این است که تیم در جام گرفتن نباید از رقیب سنتی‌اش عقب بماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کریم بوستانی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و حضور استراماچونی به خبرنگار برنا گفت: استراماچونی مربی کارنامه داری است و تو باشگاه بزرگی مثل اینترمیلان کار کرده و خوشبختانه این مربی جوان است و از انگیزه کافی برخوردار است و باید همه به او کمک کنیم و فرصت بدهیم تا بتواند تیم را به موفقیت برساند.

وی افزود: استقلال بعد از آقای قلعه نویی در لیگ جامی نگرفته و مهمترین خواسته هواداران این است که تیم در جام گرفتن نباید از رقیب سنتی اش عقب بماند و نمی توان این موضوع را کتمان کرد که انتظارات هواداران زیاد است و در عین حال باید ابزار کافی نیز برای این مهم فراهم باشد.

بوستانی در ادامه با اشاره به خرید چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات توسط تیم استقلال اظهار داشت: در نقل انتقالات طبیعی است که برخی بازیکنان از تیم جدا شوند و برخی بازیکنان هم جذب، نباید فراموش کنیم که اسم های بزرگ تضمین کننده گرفتن جام نیستند، البته باید بازیکنان مناسبی جایگزین نفراتی جدا شده بشوند و امیدوارم تکلیف بازیکنان تاثیرگذاری مثل  پژمان منتظری و روزبه چشمی هم زودتر مشخص شود. به هرحال من امیدوارم و آرزو می کنم استقلال یکی از بهترین نتایج خود را در این فصل بتواند رقم بزند.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در پایان عنوان کرد: نمی دانم چه سیاستی را سال پیش در نظر گرفتند که آنقدر دست،دست کردند تا 6 امتیاز از ما کم شود و آن اتفاقات رخ دهد و تیم به لیگ یک سقوط کند. به هرحال امیدوارم کادر مدیریتی جدید آقای بختیاری و دوستانشان و کادر فنی جدید بتوانند دوباره تیم را احیا کنند و سال آینده آبی پوشان خوزستانی را در لیگ برتر ببینیم.

نظر شما