موضوعی که هواداران را هم خوشحال می‌کند؛

دوستی عمیق سیدجلال و کالدرون تیری در چشم بدخواهان+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۰:۱۹:۰۱
کد خبر: ۸۶۹۲۹۸
دوستی عمیق سیدجلال و کالدرون تیری در چشم بدخواهان+عکس
کالدرون هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن کاپیتان کلیدی تیمش ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دوستی کاپیتان اول پرسپولیس و گابریل کالدرون بسیار نزدیک شده و این را می توان در گفتگوهای تیم دید. بی تردید سیدجلال به عنوان بزرگ پرسپولیس یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم نزد هواداران است.مدتی می‌شود که شایعه کنار گذاشتن سیدجلال حسینی از فهرست پرسپولیس به گوش می‌رسد و اگرچه کالدرون در اولین مصاحبه‌اش با خبرنگاران این مساله را تکذیب کرد منتهی کماکان این شایعه وجود داشت که باشگاه از سرمربی جدید خواسته که کاپیتان تیمش را کنار بگذارد.

 

این شایعه زمانی به شکل جدی تری پیگیری شد که محمدحسین کنعانی‌زادگان با پرسپولیس قرارداد امضا کرد منتهی علیرغم ترافیک در خط دفاعی، کالدرون هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن کاپیتان کلیدی تیمش ندارد و به نظر می‌رسد روی تجربه و قدرت حسینی حساب ویژه ای باز کرده و می داند که در مسیر رسیدن به هدفش-موفقیت در لیگ و آسیا- سیدجلال می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: کالدرون مربی باهوشی است و البته در رفاقت هم صادق، او از سیدجلال خوشش آمده و حالا آنها با هم دو دوست صمیمی هستند، رفاقتی که تیری است در چشم شایعه سازان که هر روز یک شایعه درست می کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز