نفرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان لهستان جوان‌تر و باانگیزه‌تر بودند/ ایران و برزیل شانس برابری دارند

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۶۹۷۵۶
بازیکنان لهستان جوان‌تر و باانگیزه‌تر بودند/ ایران و برزیل شانس برابری دارند
سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا گفت: در بازی مقدماتی که برابر لهستان به پیروزی رسیده بودیم، کاملا حالت برابر و رقابت نزدیک به هم را داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص بازی ایران و لهستان در دور نهایی بیان کرد: باید ابتدا اشاره کنم بازی‌هایی که در دور مقدماتی برگزار شد و حالت انتخابی برای تیم‌ها داشت، با بازی‌های مرحله پایانی قابل مقایسه نخواهد بود. تیم‌ها در آن مرحله یک مقدار شرایط متفاوت‌تری دارند و بازی‌ها از حساسیت و جذابیت بیشتری برخوردار است. در بازی مقدماتی که برابر لهستان به پیروزی رسیده بودیم، کاملا حالت برابر، پابه‌پا و رقابت نزدیک به هم را داشتیم.

وی افزود: در آن بازی دو بر یک عقب افتادیم، در حالی که از امتیاز میزبانی هم برخوردار بودیم، در آن شرایط استفاده از امتیاز میزبانی خیلی کمک کرد تا به پیروزی برسیم. بازی برابر لهستان در مرحله نهایی دو تیم تقریبا مثل جدال دور مقدماتی، خیلی به هم نزدیک بود. مانند بازی رفت در ست اول به پیروزی رسیدیم و در ست‌های دوم و سوم بازی را واگذار کردیم اما برخلاف دیدار مقدماتی در ست چهارم نتوانستیم به پیروزی برسیم.

نفرزاده عنوان کرد: در این بازی بازیکنان لهستان جوان‌تر و باانگیزه‌تر ظاهر شدند. وقتی معنوی‌نژاد را در اواسط ست سوم جایگزین فیاضی کردیم، از نظر دریافتی شیرازه تیم به هم ریخت و دیگر نتوانستیم تا انتهای بازی آن روند را حفظ کنیم. یعنی وقتی دریافت‌ها به سعید معروف نرسید تیم ما تقریبا انرژی فوق العاده خود را از دست داد. معروف با سازندگی خود به پیروزی ما کمک می‌کند و ما از موضوع دریافت اول خیلی آسیب خوردیم. در ست چهارم فیاضی باید به جای خود برمی‌گشت زیرا در دریافت اول خیلی بیشتر از معنوی‌نژاد می توانست به تیم  کمک کند و در این بازی به دریافت اول خیلی بیشتر نیاز داشتیم تا حمله کردن.

سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا اظهار داشت: لهستان برابر برزیل هم به پیروزی رسید و نشان داد که باانگیزه خاصی در رقابت‌ها شرکت کرده است. بازی برای هر دو تیم ایران و برزیل حکم فینال یا مرگ و زندگی را دارد، به این جهت که هر کدام برنده شوند می‌توانند به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند و هر کدام ببازند باید با تورنمنت خداحافظی کنند. این موضوع حساسیت‌های بازی را برای هر دو تیم بالا می‌برد.

نفرزاده در پایان گفت: فکر می‌کنم همان قدر که روی ما فشار وجود دارد برای برزیلی‌ها فشار مضاعف شرایطی را ایجاد می‌کند که آن‌ها احساس ترس و باخت خواهند داشت. برابر برزیل همیشه بازی‌های پابه‌پا و نزدیکی را برگزار کردیم، قطعا بازی بسیار جذاب و تماشایی خواهد شد. هر تیمی که از فرصت‌ ها در جریان بازی بهتر استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد. با شناختی که از هر دو ترکیب دارم شانس را برای ایران و برزیل به شکل 50-50 می‌بینم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز