اکبر محمدی:

بازی دوستانه امید و بزرگسالان، ارزیابی بازیکنان فردای فوتبال ایران بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۸۷۱۶۳۸
بازی دوستانه امید و بزرگسالان، ارزیابی بازیکنان فردای فوتبال ایران بود
رئیس کمیته جوانان گفت: بازی روز گذشته تیم های ملی فوتبال امید و بزرگسالان ایران باعث شد تا بازیکنان فردای فوتبال ایران ارزیابی شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان گفت: تیم امید و تیمی که متشکل از با استعدادهای لیگ برتر ما بود در معرض دید کادر فنی بزرگسالان قرار گرفت. ویلموتس تقریبا از همه نسل فوتبال فردای ما یک شناخت خوبی پیدا کرد.

وی ادامه داد: از بازیکنانی که رنج سنی زیر 26 سال و حتی چند بازیکن 22 و 23 سال را داشت در قالب تیم ملی فوتبال بزرگسالان استفاده کرد. این بازی باعث شد تا هر پستی از 11 پست تیم ملی بزرگسالان، بازیکنان جایگزین خود را داشته باشد و کادر فنی شناخت خوبی از آنان به دست آورد. بدون شک اتفاق خوبی بود و تیم ملی امید نیز از این بازی بهره برداری بیشتری داشت .

رئیس کمیته جوانان تصریح کرد: این بازی تمرینی سازماندهی و برنامه ریزی خیلی خوبی داشت .تمرین خوبی برای هر دو تیم بود و بدون شک تکرارش کمک به رشد فنی فوتبال ما خواهد کرد. امیدوارم اینگونه مسابقات دوستانه در رده های مختلف تکرار شود. ویلموتس به عنوان سوپروایزر همه تیم های ملی است که  می توانند ظرفیت های فوتبال ما را به خوبی ارزیابی و برنامه ریزی مدونی داشته باشد.

وی در پایان گفت: بازی دیروز در فضایی استاندارد و در سطح بالا سازماندهی و برگزار شد که معتقدم از لحاظ فنی بار بسیار بالایی برای کادر و بازیکنان داشت.

نظر شما