رضا نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تورنمنت بین‌المللی زنجان به بسکتبالیست‌ها کمک زیادی می‌کند/ موفقیت در مسابقات غرب آسیا اهمیت زیادی دارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۷۱۹۰۱
تورنمنت بین‌المللی زنجان به بسکتبالیست‌ها کمک زیادی می‌کند/ موفقیت در مسابقات غرب آسیا اهمیت زیادی دارد
سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال جوانان گفت: میزبانی چنین تورنمنت‌هایی انگیزه و آمادگی تیم‌ها را بالا می‌برد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا نوری، سرمربی تیم‌ملی بسکتبال جوانان، درباره سطح مسابقات تورنمنت بین‌المللی زنجان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این تورنمنت با حضور سه نماینده از کشورمان یعنی تیم‌های جوانان، نوجوانان و یک تیم از زنجان، همچنین تیم‌های نوجوانان سوریه و قطر برگزار می‌شود که در اولین دیدار رو در روی تیم زنجان قرار گرفتیم که در نهایت هم موفق شدیم برنده زمین را ترک کنیم.

او ادامه داد: برگزاری و میزبانی چنین تورنمنت‌هایی انگیزه و آمادگی تیم‌ها را بالا می‌برد. با توجه به این که هم تیم‌ ملی جوانان و هم تیم نوجوانان ایران مسابقات کاپ آسیا را پیش رو دارند این بازی‌ها محک خوبی برای شناخت نقاط ضعف و قوت هر دو تیم است اما در مجموع احساس می‌کنم از نظر فنی سطح مسابقات بیشتر برای تیم نوجوانان مناسب است.

سرمربی تیم‌ جوانان با اشاره به میزبانی خوب زنجان اضافه کرد: چند روزی است که اینجا هستیم خوشبختانه همه چیز خوب است و استقبال خوبی هم از بازی‌ها شده، چون زنجان استان کوچکی است و شرایط محدودی دارد به نظرم باهمین شرایط و امکانات میزبانی خوبی را تا به امروز داشتند.

نوری در پایان درمورد حضور در مسابقات غرب آسیا گفت: تبریز ماه مرداد میزبان مسابقات بسکتبال غرب آسیا خواهد بود اما هنوز اسامی تیم‌ها اعلام نشده، در صورت حضور لبنان اصلی‌ترین رقیب ما همین تیم خواهد بود. با توجه به اینکه میزبان رقابت‌ها هستیم تلاش می‌کنیم از این فرصت استفاده  و نتیجه خوبی را به ارمغان آوریم.

نظر شما