با انتشار پیامی در فضای مجازی؛

ستاره سینما خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۵:۵۴:۰۱
کد خبر: ۸۷۱۹۷۳
ستاره سینما خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت+عکس
در حالی که هواداران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات روزهای پر التهابی را پشت سرگذاشتند، بازیگر سینما و تلویزیون خشم آنها را برانگیخت.

به  گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که هواداران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشتند صحبت های بازیگر سینما و تلویزیون خشم آنها را برانگیخت.

بر اساس این خبر سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون که از استقلالی‌های دوآتیشه به شمار می‌رود، در استوری اینستاگرامش متنی کنایه‌آمیز درباره پرسپولیس نوشت و به کری خوانی برای طرفداران این تیم پرداخت: دوستان عزیز اگر دور و بر خودتون کسی رو دارید که مسلط به گرافیک و کارهای کامپیوتری هست لطفا بفرستین به آدرس زیر با حقوق بالا. باشگاه پرسپولیس، جهت طراحی لوگوی جدید و ستاره جعلی.

پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی که خشم هواداران پرسپولیس را به همراه داشت، کری خوانی زیادی بین هواداران دو تیم شکل گرفت که البته بعد از این مطلب سام درخشانی در ادامه این پست نوشت دوستان پرسپولیسی جنبه کری و شوخی داشته باشید که به نظر می رسد این استوری دومی که در ادامه همین تصویر بالا می آمد ترکش های سام درخشانی را به حداقل برساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز