ابراهیم صادقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هفده بازیکن از سایپا جدا شدند/ به دنبال حضور پرقدرت در لیگ هستیم/ بهبود کیفیت جوانان‌مان بسیار مهم است

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۴:۳۸:۴۹
کد خبر: ۸۷۲۰۱۶
هفده بازیکن از سایپا جدا شدند/ به دنبال حضور پرقدرت در لیگ هستیم/ بهبود کیفیت جوانان‌مان بسیار مهم است
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تلاش می‌کنیم یک جایگاه در خور شأن سایپا در لیگ نوزدهم به دست آوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم صادقی از بازیکنان باسابقه نارنجی‌پوشان است که پس از علی دایی هدایت این تیم را عهده‌دار شد.

وی درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. نسبت به سال گذشته 17 بازیکن از تیم ما جدا شده‌اند و بر همین اساس که باید یک تیم تازه بسازیم، تصمیم گرفتیم تمرینات خود را زودتر آغاز کنیم و اولین تیمی بودیم که با جدیت تمرینات خود را استارت زدیم. یک اردوی خوب در شهر بروجن برگزار کردیم که کمک زیادی به ما کرد و در حاشیه این اردو به تیم‌های محلی توپ و لباس نیز اهدا کردیم که هدف باشگاه سایپا در این باره توسعه فوتبال در کشور و یک کار فرهنگی بود.

صادقی در ادامه با اشاره به حضور برخی بازیکنان این تیم در تیم‌های ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر باشگاه سایپا 6 بازیکن در تیم امید، 3 بازیکن در تیم جوانان و 2 بازیکن در تیم ملی بزرگسالان دارد که خود این موضوع نشان می‌دهد سایپا عملکرد خوبی داشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که از فصل نقل و انتقالات راضی بوده‌اید یا خیر؟ گفت: چه بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند و یا جدیداً به تیم پیوسته‌اند همه با نظر خود من بوده است. البته 3 بازیکن دیگر تا شروع لیگ به جمع ما اضافه خواهند شد تا بتوانیم حضوری پرقدرت در لیگ نوزدهم داشته باشیم.

سرمربی سایپا تهران در پاسخ به این پرسش که چرا سایپا به اردوی خارج از کشور نرفت؟ اظهار داشت: هدف مجموعه سایپا این بود که با حضور در اردوی داخلی هزینه‌ها را کمتر کرده و به اقتصاد کشور کمک کنیم. البته امیدوارم شرایطی در کشور به وجود بیاید که بتوانیم کمپ‌های خوبی داشته باشیم.

صادقی درخصوص هدف‌گذاری این باشگاه برای لیگ نوزدهم اظهار داشت: من در طول سال‌هایی که در سایپا بازی ‌کردم هم قهرمان شدم، هم به مقام سوم دست یافتم و هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم. بالا و پایین جدول را دیده‌ام و تلاش می‌کنم یک جایگاه در خور شأن سایپا در لیگ نوزدهم به دست آوریم. تیم ما از نظر آمادگی هم شرایط ایده‌آلی دارد و امیدوارم ما با بازیکن‌سازی که یکی از اهداف اصلی باشگاه سایپاست، بتوانیم نفرات خوبی را به فوتبال کشور ارائه کنیم اما در لیگ، هدف ما پیشرفت کیفیت بازیکنان جوان و رسیدن به جایگاه‌های بهتر در جدول است.

سرمربی سایپا در پاسخ به تأخیر در آغاز لیگ اظهار داشت: برای ما که با برنامه‌ریزی دقیق کارمان را آغاز و زودتر از بقیه استارت زدیم این اتفاق خوب نیست. امیدوارم مسابقات در زمان اعلام شده برگزار شود تا دچار مشکل نشویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز