مقابل تونس با تمام قدرت بازی خواهیم کرد؛

عطایی: تونس تیم ضعیفی نیست

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۸۷۲۲۸۱
عطایی: تونس تیم ضعیفی نیست
سرمربی مازندرانی تیم‌ملی والیبال جوانان گفت: تونس تیم ضعیفی نیست مقابل این تیم با تمام قدرت بازی خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهروز عطایی در خصوص اولین بازی تیم والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جوانان جهان که فردا (پنجشنبه) مقابل تیم تونس خواهد بود، گفت: شروع هر تورنمنتی سختی‌های خودش را دارد چون ممکن است با شرایط جدیدی روبرو شویم و تیم ها با شکل جدیدی مسابقات را آغاز کنند. از تیم تونس شناخت کلی داریم اما اطلاعات اصلی را در طول جریان بازی کسب می کنیم و در اختیار بازیکنان می گذاریم.

سرمربی تیم کاله آمل ادامه داد: من اعتقادی ندارم که با تیم ضعیفی بازی می کنیم چون 16 تیمی که به بحرین آمده اند بهترین های جهان هستند. مقابل تونس با تمام قدرت بازی خواهیم کرد و سعی می کنیم بازی را آن طور که می خواهیم کنترل کنیم تا برای بازی های بعدی که سخت تر هم هستند آمادگی بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه فیلم چهار، پنج بازی تیم تونس مورد بررسی قرار گرفته، تصریح کرد: بر اساس این بازی ها برنامه ریزی کرده ایم اما همانطور که گفتم در طول بازی از این تیم شناخت بیشتری پیدا می کنیم.

عطایی در خصوص اینکه این دوره از رقابت های والیبال جوانان جهان را چگونه ارزیابی می کند، گفت: تیم ها با ترکیب متفاوت نسبت به دوره قبل به بحرین آمده اند. در این رده سن تعیین کننده است و باید بازی ها شروع شود تا سطح کیفی مسابقات مشخص شود. دوره قبلی مسابقات در سطح بسیار بالایی بود و قطعا این دوره هم در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

وی در مورد اینکه بازیکنانی که از تیم ملی بزرگسالان به تیم جوانان اضافه شده اند به هماهنگی با سایر بازیکنان رسیده اند یا خیر، اظهار داشت: این موضوع نیازمند زمان است و شاید هنوز به هماهنگی صد در صد نرسیده باشند اما هر چه جلوتر می رویم این هماهنگی بیشتر خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان در مورد اینکه تیم ایران چقدر شانس صعود از گروهش را دارد، تصریح کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و تمرکز ما به بازی است که در پیش داریم. امیدوارم بازی های خوبی انجام دهیم و نتیجه کار ما برای والیبال ایران سودمند باشد و جامعه والیبال به ما احترام بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز