علی دادگر:

شاهد میزبانی شهرستان‌ها در رقابت‌های لیگ خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۵:۰۴
کد خبر: ۸۷۳۲۶۴
شاهد میزبانی شهرستان‌ها در رقابت‌های لیگ خواهیم بود
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در دو سال گذشته تعداد زیادی از مراکز استان‌ها که در لیگ تیم داشتند به سیستم الکترونیکی مجهز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر  رییس فدراسیون طی گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص دوازدهمین دوره لیگ تیراندازی در سلاح‌ های بادی بیان کرد: بدون شک لیگ باعث پویایی تیم ملی در همه رشته‌ها به خصوص تیراندازی می‌شود. ما در دوازدهمین دوره لیگ ۳۱ تیم در تپانچه و ۳۱ تیم در تفنگ داشتیم و نزدیک ۴۰۰ تیراندازی با هم به رقابت پرداختند که در تاریخ لیگ تیراندازی کشور یک رکورد است.

وی افزود: اغلب ملی پوشان در لیگ حضور داشتند و بسیاری از قهرمانان از دل همین لیگ شناسایی شدند و ملی پوشان آینده تیم ملی نیز در بدنه لیگ ساخته می‌شوند.

رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص تجهیز سالن‌ها و برگزاری لیگ در سایر شهرستان ها گفت: اگر چه کار سختی است اما این موضوع غیر ممکن نیست در دو سال گذشته تعداد زیادی از مراکز استان‌ها که در لیگ تیم داشتند به سیستم الکترونیکی مجهز شدند و به نظر می‌رسد می‌توانیم به زودی شاهد میزبانی شهرستان‌ها باشیم و لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود. این امر باعث می‌شود شهرستان‌ها نیز به انگیزه و سرعت بیشتری به دنبال تجهیز شدن باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز